Re: 1.6HDI ervaringen , problemen ?
Als door achterstallig onderhoud troep in de motor blijft zitten wat uiteindelijk alsnog schade kan aanrichten Kun je je dat laten gebeuren of dit soort middelen gebruiken waar geen harde bewijzen voor zijn dat ze schade opleveren. Het spul zelf blijft nooit lang in het systeem zitten dus veel tijd is er ook niet om schade aan te richten.
In dit geval als ik het zo lees lijkt het meer op een constructief probleem. Een probleem wat steeds vaker de kop op steekt. Bezuinigen op degelijkheid omwille de prijs te drukken, grotere winsten te maken en noem het maar op.
Heeft de fabrikant dan ook het beste voor met een degelijk en betrouwbaar product?
Daarnaast kan het gewoon ook zijn dat er een foutje is ingeslopen door de constructeurs, een duur foutje.
In het kamp der autofabrikanten zijn die meningen ook verdeeld. Ik lees meer positieve resultaten dan negatieve resultaten van dit soort producten. En ik denk dat de meeste het er wel over eens zijn dat negatieve ervaringen sneller de ronde doen dan de positieve ervaringen.