In de stand "gedimd groot-licht" is de bundel van de fabrieksinstelling wel erg laag gericht. Op onverlichte wegen zie je duidelijk dat deze licht-bundel instelling best wel wat hoger mag.
Nu zit er op de auto een automatische(hoogte) regeling die niet door de gebruiker te beïnvloeden is. Heb overigens een uitvoering met meedraaiende lampen.
Kan er voor bij lamp-houder (fitting) van de Xenon lampen zelf iets worden bijgesteld of moet ik dit door de garage op de computer laten uitvoeren?
ik weet het niet met zekerheid maar normaal moet het bij te regelen en lichten bij te regelen met de pc heb ik nog niet gehoord maar wat kan er niet tegenwoordig
Gewoon de garage vragen of ze de bundels wat hoger zetten. Maar besef wel dat je erg verblindend wordt wanneer de auto wat door kuilen heen rijdt. (Die verblinde tegenligger in je voorpui wil je ook niet... )
Nee, ik wil anderen geen schade berokkenen, echter wil ook niet het beste jongetje van de klas zijn !!
Ben erachter gekomen dat er twee punten zijn waar de hoogte instelbaar is. Aan de bovenzijde is een met een platte schroevendraaier toegankelijke instelling. Een tweede instelling zit aan de zijkant, een wit-plastic slecht te bedienen instel-punt, die moeilijk te regelen is. (je kunt er niet makkelijk bij en alleen vingerkracht onder moeilijke hoek levert geen eenvoudige verstelling op)
Dus bovenste punt gebruikt (mogelijk automatiek automatische regeling ??) Ik heb een koplamp afgedekt met een doek terwijl ik de andere 0,5 cm op 5 meter hoger heb gesteld. Daarna deze actie herhaald voor de andere koplamp. Ga morgenavond op een nachtelijke rit wel even testen. (ik heb bijgehouden hoever de verstelling is aangepast, dus kan weer eenvoudig terug !!)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum