Ik heb een c5 tourer ph3 en wil een fietsenrek kopen (op dak!) Koop ik best een citroen dakdrager met thule fietsrekken of een thule dakdrager met bijhorende fietsrekken? Wie heeft welke combinaties?
Karel
26 mei 2010 15:41
Roman
V.I.P.
Auto: Honda C-RV E:HEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2024
Energielabel: A
Kleur: Blauw
Ik heb op mijn Ph2 orginele Citroen dakdragers, en daarop 3 Thule FreeRide 530 fietsdragers. Bevalt goed. Citroendragers klikken snel en probleemloos op de dakrails (!) Daarna schroef je de Thules er op.
Bedenk wel goed waar je de dragers voor wilt gebruiken. Op lange afstanden en vakantie vind ik zelf dakdragers het fijnst. Het is wel altijd even een klusje alles er op- en of te halen. Voor korte uitjes is dat vervelend. Een drager op de trekhaak is dan fijner, die klik je er zo op en af. Ik heb daar een Spinder Falcon voor. Maar dan moet je natuurlijk wel een trekhaak hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum