Ik wil een trekhaak onder de C5 Tourer monteren. De bumper moet eraf. Is dit een beetje simpel zelf te doen ? In het bijgeleverd ( BOSAL ) boekje staat wel eea, maar niet echt duidelijk. En dan tevens de elektra van de trekhaak, deze schijn je af te kunnen tappen linksachter in de kofferbak ( achter het paneel ). Is er iemand die me hier iets meer over wil vertellen.
er is hier iemand met wel ervaring en een hele fotoreportage...........................
_________________ Citroën-historie: DS5 Business Executive BlueHDI (met DS3 SoChic 1.2 voor de andere dame) C5 Ligne Business 1.6 THP (met DS3 SoChic 1.2 voor de andere dame) C5 VTR 2.0 (PHII) (met C3 XTR 1.4 voor mijn andere dame) C5 Ligne Prestige 1.8 (PHI) (met ZX Aura 1.6 voor mijn andere dame) Xantia Tentation 1.6GS pallas 1.2
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum