Welke dakdragers gebruikt men hier over het algemeen? Met die constructie van de C5 moeten er volgens mij ook heel veel universele dragers goed passen.
iemand voorstellen hieromtrent of moet ik specifiek voor C5 zoeken?
Ik heb ze in aluminium van M-Plus en die werken prima. Ze zitten stevig en het monteren gaat ook makkelijk. Wel even in de gaten houden dat je de dragers voor de voorkant zowat bij de achterklep al op de railing moet schuiven en dan naar voren. Zo merk je pas goed hoeveel breder het dakvlak aan de voorkant is t.o.v. de achterkant. De eerste keer dacht ik dat ik verkeerde/te korte dragers had besteld! De M-Plus is verkrijgbaar in 2 lengtes, als ik me goed herinner. 120 en 140 centimeter of zoiets. Je moet dan de lange versie hebben. Ik was tegen de € 100 kwijt. De M-Plus wordt ook onder andere namen/merken verkocht. Succes.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum