Bij mij zijn er nu 8 sensoren in geleerd. (4 zomer en 4 winter).Dat werkt goed ! Ik ben nu benieuwd, wat er gebeurt als ik maar 2 winterbanden vervang voor 2 zomerbanden en 2 winterbanden laat zitten. Dus 2 zomer en 2 winterbanden monteer. Winterbanden zijn bijna op, maar nog niet helemaal. Kan de computer hier mee overweg?.
_________________ De ergernis over de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde over de lage prijs al is verdwenen.
Het lijkt me sterk dat ze alle 8 tegelijk ingeleert zijn, dan zou hij er een paar missen, tenzij je met dubbele montering rijd. Dus hoe jij erbij komt dat je problemen zou kunnen..
Gaat goed. Ik heb wel eens één wiel vervangen. Dit gaf ook geen probleem. De wielen moeten natuurlijk wel aangemeld zijn en dat zijn ze volgens mij. Je moet wel het juiste wiel op de juiste locatie monteren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum