Ik moet een schroef in de bevestiging van de buitenspiegel opnieuw vastdraaien (zit tussen voet en draaideel spiegel) maar kan daar niet bij zonder de speiegelkappen te verwijderen.
alleen hoe doe je dat zonder iets kapot te maken ? heb wel vanuit Citroenservice een exploited view maar kan daar niet uithalen hoe de demontage gaat
wie kan mij daarbij helpen ? in de bijlage bij de pijl zit een schroef die de bovenkant vastzet op de onderkant en zit los
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Kos door omstandigheden ben ik er nog niet aan toe gekomen het plan is dit dit weekend te proberen maar dan moet het wel een beetje weer zijn (moet alles buiten doen )
staat zeker op de planning en ben ook erg blij moet jullie bijdrage !
Eindelijk gelukt was even puzzelen waar alle borgingen zaten (jammer genoeg is er 1 gesneuveld maar heeft geen invloed op de kappen lijkt het ). kon na het verwijderen van de kappen net bij de schroef welke toch erg vast zat. kon hem drie slagen moeizaam vastzetten maar dat was net voldoende om de spiegel weer stevig vast te zetten op de onderkant .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum