Re: Ex-Wannabe C5 rijder vragenlijst
Nou, bedankt iedereen voor de antwoorden tot zover, rest is niet meer nodig cq relevant. Heb vandaag de handtekening gezet, niet onder een Limited Business of een Selection maar een bijna nieuwe (< 10.000km op de teller)
1.6thp Exclusive aut6
. Ik was eigenlijk dus van plan de deal proberen rond te maken voor een Selection met vol-leer achteraf waarvoor de spaarpot helemaal omgekeerd had moeten worden, totdat ik gisteravond toch nog 1 keertje op Autotrack ging kijken en deze opeens boven aan mijn lijstje stond. Dat was even schrikken, exact de auto die ik wilde hebben voor een betaalbaarder bedrag dan ik er nieuw ooit voor zou geven. Alleen het woordje "Import" gaf een beetje bijsmaak, maar goed, vanochtend gebeld, gekeken, besproken, gereden en de import was bij z.g.a.n. staat gedaan en verhaal was verder ok bij een merkdealer en geen vage handelsonderneming, dus geen reden om nog langer af te wachten (er hadden nog 2 mensen gebeld voordat ik in de showroom aan de koffie zat, pech voor hun

).
De 17" Baltique velgen worden nog omgeruild voor 18" Atlantique. Vond ze niet lelijk, maar alle huidige actie en Business modellen hebben dit type ook, dus van echt "Exclusief" is niet meer te spreken. En daarnaast passen de iets grotere velgen ook mooi bij het model en de kleur.
Ook de vering is super, je voelt weliswaar soms nog wel hobbeltjes/trillingen op een slechte weg, het rijden is niet te vergelijken met stalen vering. Op een kronkelige weg wel even de sportstand aangedrukt om niet zeeziek te worden

.
Er zit natuurlijk ook Xenon op (geen Pack Concert), RVS-look + zwart metallic interieur accenten en stuur-inzetstukken (tis ook geen echt gepoetst metaal, maar ziet er wel metaliger uit dan de ALU-look) en sluit mooi aan bij het Steel-kleurschema van de Nav. Ben er nog niet helemaal uit wel type nav dit precies is, kon namelijk de 3D-stand van de kaart niet terugvinden onder Nav-menu of via setup-menu. Er zit wel een HDD (11GB vrij), SD-cardreader em DVD-speler in(kan ik mooi me ouwe dvd's nog es afspelen, zou die ook regio 1 aan kunnen

) en voor de telefoon kan de pre-paid SIM gewoon in het dashboard en hoef ik niet te rommelen met Bluetooth (als dat ook kan is het wel leuk).
Er zit ook een video/audio in op en een USB aansluiting in de in hoogte verstelbare armsteun. De stoelen zijn natuurlijk geheel electrisch te verstellen, de rugleuning in meerdere delen zelfs, de spiegels leken niet mee te doen met de memory stand, na ja, bent toch de enige regelmatige bestuurder.
Er zijn nog 2 projectjes die er mogelijk gaan komen zodra ik zin heb en dat is de audio upgraden en de DRL lampjes vervangen, die geel-oranje lichies bij de Xenon staat echt niet. Maar dat komt later, eerst volgende week ophalen en zo van genieten.
Groetjes,
Léon (36)