Mijn ervaring met prijzen is dat bij lagere prijzen controleren/checken verschuift richting sensorisch controleren/checken. Ik bedoel dat controleren verwordt tot "effe naar kijken". Mijn garage controleert dan bv de remklauwen achter echt en "lost" ze indien nodig. En inderdaad de software, fouten uitlezen met de lexia, etc etc. Ik probeer ook altijd te kijken of onderhoud en reparatie goedkoper zou kunnen. Helaas ben ik daar ook wel eens mee de mist in gegaan. Bij de een bleek dan bij de beurt een brandstoffilter er niet bij te horen, bij de ander weer wel. Daar kom je dan na 2 beurten achter met een verstopt brandstoffilter! Of geen water afgetapt van het brandstoffilter!!!!! Johan
Ik ga er ff naast staan om te kijken wat en hoe ze t doen Tenslotte ben ik ook een techneut Natuurlijk niet zo'n goede als ET wat auto's betreft maar wel erg kwaliteits bewust.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum