Wie weet hoe ik de achterbumper van een C5 afhaal.
Ik heb hem bijna los. maar de bumper schuift maar ongeveer 1cm naar achteren zowel links als rechts. het lijkt als of hij achter de wielen nog vast zit.
Alle torxen zijn er uit.
er zijn aan beide kanten nog wel 2x een m10 bout maar die is heel lastig te bereiken. moeten die er uit ?
07 jul 2013 18:24
JW-C5
V.I.P.
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
ik heb idd het wiel los gemaakt aan de rechterkant zo kon ik het wat beter bekijken.
blijkt dat achter de torx in de wiel kas bij de naad bumper nog een palletje zit. dat moet je iets om hoog drukken en de bumper zachtjes naar buiten trekken.
de bumper is niet recht naar achteren te schuiven zoals ik had gelezen.
bumper er af trekhaak er onder kabelset aangesloten was wel even zoeken linksachter de +12 en can bus ze zitten hoog boven de can aansluiting die ik kon zien.
helaas was de kabelset wat kort dus die heb ik verlengt zodat ik rechts achter de kabeldoorvoer kon gebruiken om achter de bumper uit te komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum