Ik heb vandaag een gebruikt setje dakdragers voor mijn tourer gescoord. Nu zie ik op de dakrails een indicatie waar ze geplaatst moeten worden (tussen de 2 bolletjes). Klopt het dat dit de voorgeschreven plek is? Zo ja, is 69 cm niet er dicht op elkaar, zeker als er een dakdoos van meer dan 2 meter op komt (niet dat mijn schoonmoeder zo lang is ... )? Ik kan volgens mij wel wat smokkelen 2 kanten op. Iemand ervaring? Paul
Ik heb gezien dat de dakdragers in te stellen zijn in de breedte. Dus ik kan ze zonder te forceren wat verder uit elkaar plaatsen: dat past beter bij de gaten in de dakdoos en zorgt voor extra stabiliteit. Op mijn vorige C5 zette ik de doos zo ver mogelijk naar achteren totdat hij de achterklep net niet raakte. Ik verwacht nu hetzelfde te kunnen doen. Draadje mag wat mij betreft gesloten worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum