Omdat mijn bestuurdersmat inmiddels echt versleten was probeerde ik een nieuwe set te bestellen bij de dealer. Dat viel helaas tegen. De enige leverbare set in de lichte kleur is de originele voor bijna EUR 200 inclusief omzetbelasting.
Dat is natuurlijk een ridicuul bedrag voor een mattenset. Alle sets die in de accessoirelijst staan zijn zwarte sets, met het lichte interieur is daar helaas geen rekening gehouden.
Ik ben dus even op zoek gegaan. Inmiddels bij matten-online.nl een velours set (met extra bestuurdersmat) besteld. Eerst in beige, maar dat is echt een totaal andere kleur dan het interieur. Gelukkig kon ik hem omruilen en heb nu een lichtgrijze. Wijkt nog steeds af maar is acceptabel. Het is helaas wel een stuk blauwer dan de vloerbedekking.
Mocht je dus een nieuwe set zoeken dan weet je dat je bij deze leverancier iig niet de beige variant moet bestellen.
Wellicht dat een andere leverancier een nog beter passende kleur kan leveren. Als dat zo is houd ik me aanbevolen voor tips, immers, over een jaartje of anderhalf zal ik er wel weer aan moeten geloven. Dus: ervaringen met matten voor het lichte interieur kunnen in dit topic.
Roel.
24 dec 2010 02:38
Mille012
C5club Rookie
Auto: C5 Sedan
Opties: Anniversaire
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 29000
Kleur: Grijs
Daar ging mijn post dus over. Ze hebben dus eigenlijk geen passende kleur voor het lichte Citroen interieur. Maar als je daar gaat bestellen, niet hun beige kiezen, maar lichtgrijs. Wijkt nog steeds af, maar beige is echt geen gezicht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum