Voor je verder leest: ik heb geen ervaring met een trekhaak onder een C5 Tourer. Ik ga er vanuit dat het een Tourer betreft met spriraalvering, of 'wokkel' vering genoemd op dit forum? Onder welke belasting zakt de auto te ver door? Caravan, aanhanger, fietsendrager, boottrailer. De kogeldruk heb je gecontroleerd neem ik aan? Ondanks de juiste kogeldruk kan een auto flink door z'n hoeven zakken, denk hierbij aan de belading in de auto zelf. Als je de grenzen opzoekt zal ze flink inveren. op zich kan het geen kwaad maar de auto moet er wel goed door blijven sturen en de haak of neuswiel mogen het aardoppervlakte niet beroeren uiteraard. Hulpveren bieden vaak een goede oplossing in een dergelijk geval, kies dan voor progressieve hulpveren en niet voor permanente exemplaren, tenzij je dagelijks met 5 bouvakkers en een zware aanhanger op pad bent. Hulpveren zijn geen schande, wel voor de notoire HP rijders op dit forum misschien, maar trek je daar niets van aan, ze bieden een goede oplossing en omdat ik zelf in de automaterialenbranche actief ben, weet ik dat er in deze periode héél veel hulpverensets gemonteerd verkocht en gemonteerd worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum