Vooral eliminatie van de parkeerfunctie op de rechterspiegel vind ik onbegrijpelijk. Is mi (bijna?)een volledig softwarematige functie: ik zie geen besparing. Ik kan mij alleen voorstellen dat deze functie tot klachten leidt omdat zij door sommigen niet begrepen wordt. Mijn vrouw stelde ook regelmatig de spiegel in met de achteruitversnelling ingelegd. Kreeg ik steeds te horen dat mijn spiegelsverstelling stuk was. Maar bij mij zelf was er steeds geen probleem, rara hoe kan dat nou.
Wat mij opvalt is dat volgens de prijslijst de optie leer 1500 kost incl stoelverwarming/massagefunctie, terwijl de configurator 1200 berekent (mijn veronderstelling: dus geen verwarming massagefunctie?). De massage functie zal ik niet missen, maar de stoelverwarming wel!!! Wat hebben julie hier geleverd gekregen, met of zonder verwarmingsfunctie?
Onder Nederlands recht zal er als er een zaak van komt altijd naar redelijkheid en billikheid gekeken worden en kan ik me dus niet voorstellen dat dit voldoende is voor ontbinding. Een rechter zal nl. gevoelig zijn voor het argument van de dealer en fabrikant dat nu eenmaal in de autobranche er wel eens een detail-wijziging aangebracht wordt om een of andere reden.
Wel kan er sprake zijn van enige compensatie, al zal dat denk ik ook wel tegen vallen qua hoogte omdat het allemaal comfort-zaken zijn. Echt schade leiden doe je (financieel) nl ook niet, omdat dit soort zaken irrelevant zijn op de 2e hands markt. De meeste kopers zullen het niet eens weten en de waardebepaling is op basis van de catalogusprijs + afschrijving
Dus je beste kans is dat de dealer eea probeert te fixen of compenseren.
Begrijp me goed, ik bagatelliseer het issue niet, ik baal hier zelf eigenlijk ook wel van , want ik had een C5-3 met THP motor + automaat wel aantrekkelijk gevonden, maar nu dus toch een stukje minder.
_________________ C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral (Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting Verbruik Voorheen Ph2V6:
Ben mijn nieuwe dame bij de dealer kunnen gaan bewonderen.
Volgende zaken zitten er inderdaad niet meer op: - parkeerfunctie buitenspiegels - verlichtingsstrip dashboard - automatische verlichting portiervakken - aan-uitknop binnenspiegel (electrochrome functie staat dus altijd aan, voor mij geen enkel probleem)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum