Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 




Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 Houdt het dan nooit op? 
Auteur Bericht
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 aug 2008 00:44
Berichten: 792
Woonplaats: Lekkerkerk
Auto: C5 Aircross 2.0 BlueHDI 180 pk S&S EAT8
Opties: Shine/Front & backcamera, electrische achterklep
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: E
Phase: C5 Aircross
Organummer: 15372
Productienummer: 20438
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 157500
Kleur: Gris Platinium EVL


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Houdt het dan nooit op?
Sinds de versnellingsbakreparatie begin december aardig wat kilometers afgezweefd. Morzine retour nog onlangs en dat was zweven met een grote Z.
Gisterenavond uit eten bij onze dochter in Nieuwegein en gezien de inhoud van de brandstoftank deze meteen maar gevuld bij een plaatselijke Shell. 62 liter kon erbij en binnen 2 kilometer een bokkende auto gevolgd door een emissiestoring. Auto in noodloop en in feite draaiend op drie cylinders. Contactslot uit en aan en de melding kwam weer terug met een even slecht lopende motor. Auto geparkeerd en gekeken of er nog brandstof op te pompen viel hetgeen het geval was. Eerst gegeten, want daarvoor waren er tenslotte en het brandstofbonnetje nog eens goed bekeken of ik me niet vergist zou kunnen hebben bij de pomp. Hierna leek het probleem voorbij en dacht dat het met een sisser af zou lopen. Meteen de grote weg op en vlak voor afslag Woerden schoot de storing er weer in en was blij van de snelweg af te kunnen. Ondanks veel pogingen en wachten ging het probleem nu niet meer weg en kon met maximaal 90 km per uur en tergend traag optrekken Nieuwegein bereiken voor de koffie. Flink gezocht op het forum en regelmatig kwam als oplossing het vervangen van het brandstoffilter naar voren. Besloot de volgende dag naar de plaatselijke Citroendealer te gaan voor dit filter en hoopte vergeefs alsnog die 40 kilometer naar huis normaal af te leggen.
Vanochtend hielp dat nieuwe filter niet en de Lexia gaf een injectorstoring aan, slik. De verdenking bleef echter ook wel bij de branstof hangen daar de storing vrijwel direct hierna optrad. De monteur, die op de filter na overigens niets berekend heeft, hulde Fa Broere te Krimpen aan den IJssel, stelde of de hele zaak aftappen of er twee liter benzine bij te doen om de injectors te reinigen dan wel de diesel wat op te peppen. Nu is mij bezworen dat er bij alle commonrail diesels absoluut geen benzine meer toegevoegd mag worden. Hij meldde echter dat deze truc regelmatig wordt toegepast om uitlaatgassen op peil te krijgen voor de roetmeting. Na deze ingreep merkte ik daar alsnog weinig van maar de gemodificeerde brandstof moet uiteraard wel de kans krijgen zijn werk te doen. Opvallend was wel dat de auto gemakkelijker, ook op drie pitten, op toeren kwam. Voor de zekerheid heb ik de injectorconnectors nog opnieuw gemonteerd ofwel in en uitelkaar geschoven. Na een half uur de auto gestart en de storing was verdwenen! Na drie keer starten verdween de emissiestoring uit het logboek en is nu 200 km verder, waarin een bezoek aan de Nieuwjaarsreceptie in Nieuw-Vennep, nog steeds weg.
Blijft de vraag naar de oorzaak en blijf de brandstof verdacht vinden. Heb ik het onderste restje uit de tank van deze zeer drukke pomp gehad of gewoon pech met een geblokkeerde verstuiver. Of wellicht toch een slecht contact? Vooralsnog loopt de motor weer net zo prettig als de afgelopen maanden.
Een slecht begin van dit jaar na het uitgesproken rampjaar 2010 valt nu wellicht toch nog mee.

_________________
4 wielen prive: Datsun Sunny Van, Simca 1100, 2 x Simca Horizon, Talbot Solara, Renault 21, Renault Nevada, Renault Laguna Break, Citroen C5 Break. zakelijk: 2 x Nissan Sunny, 3 x Opel Astra Van, Peugeot 307 HDI Van, Renault Kangoo DCI, Skoda Fabia TDI GL, Renault Clio Est 2 wielen: Suzuki T 250, Honda CB 500, 550, 750, 3 x 900, BMW 2 x R 100RT, 2 x K 100RT, K 1100LT. R 1200RT, R1250RT.

Afbeelding


09 jan 2011 00:11
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 maart 2010 22:49
Berichten: 8138
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Houdt het dan nooit op?
Erg vervelend allemaal!!
Lijkt mij ook logisch gezien je verhaal om de brandstof te verdenken,
maar ik ben wel geinteresseerd in de storingscode of de kreet die de lexia gaf, dit biedt wel een aanknopingspunt.

maar het lijkt erop dat de monteur die je geholpen heeft wel de goede richting heeft gedacht.

_________________
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4

Hobbyauto: Burton Classic zie website


09 jan 2011 00:41
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 aug 2008 00:44
Berichten: 792
Woonplaats: Lekkerkerk
Auto: C5 Aircross 2.0 BlueHDI 180 pk S&S EAT8
Opties: Shine/Front & backcamera, electrische achterklep
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: E
Phase: C5 Aircross
Organummer: 15372
Productienummer: 20438
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 157500
Kleur: Gris Platinium EVL


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Houdt het dan nooit op?
Helaas heb ik die codes niet voor je paraat, maar er stonden ook ook inspuitpercentages voor de 4 injectors afzonderlijk in beeld. Deze waren 100.39 en volgens de monteur moet dit rond de 92 a 93 liggen en kwam die afwijking door overcompensatie om de motor draaiend te houden.

_________________
4 wielen prive: Datsun Sunny Van, Simca 1100, 2 x Simca Horizon, Talbot Solara, Renault 21, Renault Nevada, Renault Laguna Break, Citroen C5 Break. zakelijk: 2 x Nissan Sunny, 3 x Opel Astra Van, Peugeot 307 HDI Van, Renault Kangoo DCI, Skoda Fabia TDI GL, Renault Clio Est 2 wielen: Suzuki T 250, Honda CB 500, 550, 750, 3 x 900, BMW 2 x R 100RT, 2 x K 100RT, K 1100LT. R 1200RT, R1250RT.

Afbeelding


09 jan 2011 01:20
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 aug 2010 19:26
Berichten: 284
Woonplaats: Friesland
Auto: C5 Break 2.2 HDI Ligne Prestige Automaat
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: D
Phase: 2
Organummer: 10318
Productienummer: 10063
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 218000
Kleur: Gris Orageux EYTC


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Houdt het dan nooit op?
Wij hebben laatst ook problemen met een aantal van onze bedrijfsauto's en diesel gehad. Dat zijn overigens geen Citroen's maar o.a. Toyota's. Omdat wij ook het vermoeden hebben dat het in de brandstof kan zitten hebben, is er een intern een memo rond gestuurd om vooral tijdig te tanken. Dus de tank niet helemaal leeg rijden anders haal je ook het laatste (met vuil) uit je eigen tank door de motor. Heb jij de gewoonte de tank bijna leeg te rijden?

Guus

_________________
Mijn C5 is een werkpaard...met gevoel


09 jan 2011 09:21
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2006 05:57
Berichten: 6523
Woonplaats: Het rijk van Nijmegen
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Houdt het dan nooit op?
62L is wel aardig.
Er is een draadje over maximaal tanken, ik heb (uit het hoofd) wel eens 74L getankt.
Hangt er ook vanaf hoe ver je de vulhals voltankt en hoe veel tijd je er voor neemt om het schuim te laten zakken.

Citaat:
62 liter kon erbij en binnen 2 kilometer een bokkende auto gevolgd door een emissiestoring.


Die 2km rijd je dan denk ik nog op de oude brandstof in het hele systeem (slangen, pompen, filter), niet op de nieuwe versgetankte.

BTW heeft deze HDi een handpomp voor als je hem leeg rijdt?

_________________
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012


ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002

In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije


09 jan 2011 12:38
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 aug 2008 00:44
Berichten: 792
Woonplaats: Lekkerkerk
Auto: C5 Aircross 2.0 BlueHDI 180 pk S&S EAT8
Opties: Shine/Front & backcamera, electrische achterklep
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: E
Phase: C5 Aircross
Organummer: 15372
Productienummer: 20438
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 157500
Kleur: Gris Platinium EVL


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Houdt het dan nooit op?
WeerC5 schreef:
Dus de tank niet helemaal leeg rijden anders haal je ook het laatste (met vuil) uit je eigen tank door de motor. Heb jij de gewoonte de tank bijna leeg te rijden?


Volgens mij geldt dit alleen bij ouderwetse systemen waarbij brandstof passief of eventueel met een opvoerpompje uit de tank wordt gehaald. Bij huidige systemen wordt de brandstof rondgepompt en is er een constante stroom daarvan met een aan- en afvoerleiding naar de tank. Overigens reed ik altijd al mijn tank flink leeg zodat bezinksel en dergelijke bij al mijn motoren en auto's nog nooit een probleem heeft gegeven.
Zodoende houd je je volledige aktieradius wat vooral in de vakantie heel prettig is.

ET schreef:
Die 2km rijd je dan denk ik nog op de oude brandstof in het hele systeem (slangen, pompen, filter), niet op de nieuwe versgetankte.

BTW heeft deze HDi een handpomp voor als je hem leeg rijdt?


Inderdaad heb ik een balgpompje die ik ook gebruikte om te zien of er voldoende brandstof aanwezig was.
Ook de monteur gebruikte deze om na de filterwissel te ontluchten.

_________________
4 wielen prive: Datsun Sunny Van, Simca 1100, 2 x Simca Horizon, Talbot Solara, Renault 21, Renault Nevada, Renault Laguna Break, Citroen C5 Break. zakelijk: 2 x Nissan Sunny, 3 x Opel Astra Van, Peugeot 307 HDI Van, Renault Kangoo DCI, Skoda Fabia TDI GL, Renault Clio Est 2 wielen: Suzuki T 250, Honda CB 500, 550, 750, 3 x 900, BMW 2 x R 100RT, 2 x K 100RT, K 1100LT. R 1200RT, R1250RT.

Afbeelding


09 jan 2011 16:35
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 mei 2010 21:24
Berichten: 1949
Woonplaats: Almere
Auto: C4 VTI 120 Collection
Opties: eMyway, navigatie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 243
Kleur: Blu Bourrasque


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Houdt het dan nooit op?
Ik zou persoonlijk ook de verse brandstof verdenken.

_________________
Grtz Rob


2.0 HdiF Break Exclusive met alle opties; zelfs RVS dorpels en tellerringen.
Ook nog C3 1.6 VTI120 Zenth 6-2010
ExC3 1.4 IF Exclusive 10-2002
Ex C2 1.1
Ex Berlingo 1.9D
ex ZX 1.4
ex ZX 1.4
ex ZX 1.9D
ex AX 1.0
Afbeelding


09 jan 2011 22:10
Profiel
C5club Rookie
C5club Rookie

Geregistreerd: 10 okt 2010 12:27
Berichten: 44
Woonplaats: Etten Leur
Auto: Berline
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2007
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10844
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 126600
Kleur: Grijs


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Houdt het dan nooit op?
Hier hoor dikwijls de gedachten, van de tank te ver leeg rijden.
Hier begrijp ik niets van, dat er dan vuil onder uit de tank zou komen, omdat volgens mij de brandstof altijd onder uit de tank wordt gepompt.
Of hebben de auto’s tegenwoordig allemaal een zwevende aanzuigleiding, net als bij een kettingzaag.
Nee toch!!
Groetjes Rinus


11 jan 2011 13:20
Profiel
Achterruiten specialist
Achterruiten specialist
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 mei 2006 16:09
Berichten: 6469
Woonplaats: Anna Paulowna
Auto: 2.2 HDiF 200PK / 450 Nm Exclusieve VF7RW4HLADL514150
Opties: Dashcam voor en achter
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2013
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 13367
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 148.000+
Kleur: Met wit meer pit EWPB


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Houdt het dan nooit op?
Verontreiniging drijft meestal op de brandstof ;)

_________________
...Deze C5 sinds 21-11-2020...Gekocht bij km.stand 148.200...

Voor Kwebbel; C3 1.4 bj 2002
Grtz, Arie

Als je haast hebt moet je eerst gaan zitten en als je veel geduld hebt, verveel je je nooit.

"MIJN SPECIALIST VOOR DE NOORDKOP"


11 jan 2011 13:23
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 aug 2008 00:44
Berichten: 792
Woonplaats: Lekkerkerk
Auto: C5 Aircross 2.0 BlueHDI 180 pk S&S EAT8
Opties: Shine/Front & backcamera, electrische achterklep
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: E
Phase: C5 Aircross
Organummer: 15372
Productienummer: 20438
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 157500
Kleur: Gris Platinium EVL


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Houdt het dan nooit op?
Ik heb middels E-mail Shell intussen op de hoogte gesteld van mijn belevenissen op journalistieke wijze.
Ben benieuwd naar hun reactie daar ik bij een vorige vraag over de levensduur van opgeslagen brandstof een goed doorwrocht en duidelijk antwoord kreeg.

_________________
4 wielen prive: Datsun Sunny Van, Simca 1100, 2 x Simca Horizon, Talbot Solara, Renault 21, Renault Nevada, Renault Laguna Break, Citroen C5 Break. zakelijk: 2 x Nissan Sunny, 3 x Opel Astra Van, Peugeot 307 HDI Van, Renault Kangoo DCI, Skoda Fabia TDI GL, Renault Clio Est 2 wielen: Suzuki T 250, Honda CB 500, 550, 750, 3 x 900, BMW 2 x R 100RT, 2 x K 100RT, K 1100LT. R 1200RT, R1250RT.

Afbeelding


11 jan 2011 18:56
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 mei 2009 20:42
Berichten: 5090
Woonplaats: Giessenburg (thuis) / Utrecht (werk)
Auto: Renault Mégane Estate Limited Edition EDC
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: A
kilometerstand: 85000
Kleur: Gris Platine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Houdt het dan nooit op?
OK, dus Shell doet wel duidelijk aan goede klantenservice?

Ben wel benieuwd...

_________________
Auto van mijn vrouw: Renooit Kliko Estate TCe100 série limitée Collection

Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)


12 jan 2011 08:26
Profiel
C5club Rookie
C5club Rookie

Geregistreerd: 12 jan 2011 20:30
Berichten: 14
Auto: C5 break
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: EGS6
kilometerstand: 109000
Kleur: grijs


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Houdt het dan nooit op?
das ook jammer


12 jan 2011 20:42
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 aug 2008 00:44
Berichten: 792
Woonplaats: Lekkerkerk
Auto: C5 Aircross 2.0 BlueHDI 180 pk S&S EAT8
Opties: Shine/Front & backcamera, electrische achterklep
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: E
Phase: C5 Aircross
Organummer: 15372
Productienummer: 20438
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 157500
Kleur: Gris Platinium EVL


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Houdt het dan nooit op?
Shell heeft bij het betreffende pompstation naar hun zeggen een controle uitgevoerd en niets gevonden.
Zij denken dat de benzine het vuil in de verstuiver heeft verwijderd en dat het vuil daar gekomen is uit de tank. Ik heb hun geantwoord dat mijn doel, het controleren van het betreffende station, bereikt was maar het antwoord mij niet overtuigd. Hoe moet vuil immers door dat tamelijk overbemeten filter komen? Vergeleken met mijn vroegere Renault Laguna is dit filter veel ruimer gedimensioneerd en bij die Laguna heb ik nooit een nieuwe geplaatst.
Ik houd het op een combinatie van Franse diesel, Luxemburgse V-power en wat stroperige diesel uit Nieuwegein.
Na die benzine toevoeging heb ik vanavond een tank normale diesel getankt, bij de pomp waar ik regelmatig kom, en de auto reed nu in elk geval na ruim 30 kilometer nog goed.

_________________
4 wielen prive: Datsun Sunny Van, Simca 1100, 2 x Simca Horizon, Talbot Solara, Renault 21, Renault Nevada, Renault Laguna Break, Citroen C5 Break. zakelijk: 2 x Nissan Sunny, 3 x Opel Astra Van, Peugeot 307 HDI Van, Renault Kangoo DCI, Skoda Fabia TDI GL, Renault Clio Est 2 wielen: Suzuki T 250, Honda CB 500, 550, 750, 3 x 900, BMW 2 x R 100RT, 2 x K 100RT, K 1100LT. R 1200RT, R1250RT.

Afbeelding


17 jan 2011 02:08
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 aug 2008 00:44
Berichten: 792
Woonplaats: Lekkerkerk
Auto: C5 Aircross 2.0 BlueHDI 180 pk S&S EAT8
Opties: Shine/Front & backcamera, electrische achterklep
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: E
Phase: C5 Aircross
Organummer: 15372
Productienummer: 20438
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 157500
Kleur: Gris Platinium EVL


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Houdt het dan nooit op?
Het probleem kwam drie tanks later alsnog terug.
Nog eens geprobeerd of het de brandstof kon zijn maar uiteindelijk, na een controle bij Oldenhage, bleek een verstuiver overleden. Komende vrijdag wordt deze hier in de buurt vervangen en hoop dat dat dan voorlopig het laatste is en daarna weer eens normalere zaken te vervangen, zoals banden.

_________________
4 wielen prive: Datsun Sunny Van, Simca 1100, 2 x Simca Horizon, Talbot Solara, Renault 21, Renault Nevada, Renault Laguna Break, Citroen C5 Break. zakelijk: 2 x Nissan Sunny, 3 x Opel Astra Van, Peugeot 307 HDI Van, Renault Kangoo DCI, Skoda Fabia TDI GL, Renault Clio Est 2 wielen: Suzuki T 250, Honda CB 500, 550, 750, 3 x 900, BMW 2 x R 100RT, 2 x K 100RT, K 1100LT. R 1200RT, R1250RT.

Afbeelding


17 feb 2011 01:10
Profiel
C5club Executive
C5club Executive
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 sep 2010 20:25
Berichten: 1853
Auto: Voorheen C5 1.6 THP, nu Volvo V60 Cross Country
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Organummer: 12454
Productienummer: 0056
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 115000
Kleur: Bleu Bourrasque


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Houdt het dan nooit op?
Krijg je nu een factuur van Shell voor de controle die ze uitgevoerd hebben? ;)

_________________
Citroën-historie:
DS5 Business Executive BlueHDI (met DS3 SoChic 1.2 voor de andere dame)
C5 Ligne Business 1.6 THP (met DS3 SoChic 1.2 voor de andere dame)
C5 VTR 2.0 (PHII) (met C3 XTR 1.4 voor mijn andere dame)
C5 Ligne Prestige 1.8 (PHI) (met ZX Aura 1.6 voor mijn andere dame)
Xantia Tentation
1.6GS pallas 1.2

Nu sinds 2021 een Volvo V60 Cross Country


17 feb 2011 01:17
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.