Ola,
ik heb nu, ik denk sinds een week, last van een afslaande motor. Ik heb het gevoel dat het erger wordt naarmate de tijd verstrijkt. Hij start gewoon, geen probleem. Het maakt niet uit of hij koud of warm is of als ik hem in de N heb staan of in D.
Als ik stop voor een stoplicht oid, dan zakt het toerental natuurlijk. Dan op gegeven moment, gaat ie wat schommelen, van normaal > lager dan normaal in toeren > weer wat hoger.., en dan slaat ie uiteindelijk af.
Storend, vooral met een automaat, als je snel wil starten, zal je toch de versnelling moeten vrij zetten, of P stand zelfs geloof ik.
Het starten na uitslaan, is geen enkel probleem.
Eind december heeft ie zijn grote beurt gehad, toen is alles nagelopen, vervangen wat moest etc.
Ik belde de garage waar hij toen geweest is, omdat ie ook gekeurd moet worden, maar die kwam met iets over de startmotor als ik hem goed verstond
Nog een klein ding. Toen tijdens die beurt is de motor van de ruitenwissersproeier vervangen. Sindsdien heb ik ook dat de boordcompu al naar een paar keer wissen ( volle tank ) al piept dat ie gevuld moet worden, en gaat het service ding oplichten

Enig idee wat dat kan zijn?
Laatste vraag. De auto moet volgens de RDW gekeurd worden voor 8 maart, de garage kan pas 16 maart.. Zal dat ( buiten het iritante afslaan, 2 weken lang ) nare consequenties hebben met betrekking tot bekeuringen ( ik ben een soort.. bekeuringsmagneet

)
Of weet iemand misschien een garage die mijn probleem ff kan oplossen, EN de auto kan keuren voor de 8ste?