Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
gas lpg inbouw waar en welk merk installatie
Auteur |
Bericht |
zjuulke
|
 gas lpg inbouw waar en welk merk installatie
Hallo,
internet is een geweldig medium er wordt gesmeten met info, toch weet ik nog niks en heb geen overzicht waar en welk merk lpg installatie ik het beste en voordeligste in de C5 kan laten inbouwen, het betreft een 2.0 16v excl. automaat 2001 111.000 km?
Iemand een idee voor een goed adres in Noord-Brabant?
|
25 jul 2009 13:58 |
|
 |
adrianus
|
 Re: gas lpg inbouw waar en welk merk installatie
Hallo zjuulke,
over je vraag betreffende lpg installaties,
Ik heb vorig jaar een teleflex installatie laten inbouwen in mijn c5 2.0 break van 2005 bij Mathijssen in Roosendaal. Deze kostte toen alles inclusief 1695 euro. Het systeem funktioneert uitstekend, zonder problemen.Ik heb een tank op de plaats van het reservewiel van 65 = 53 echte liters. Mathijssen is een specifieke gasboer die goed werk verricht. De prijs van Teleflex was toen een aanbieding die eigelijk verlopen was maar als je een babbeltje maakt is daar wel een mouw aan te passen ( tenminste in mijn geval) succes met je zoektocht
Adrianus
|
25 jul 2009 17:25 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|