Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO

Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 Hoeveel HPi’s rijden er nog? 
Auteur Bericht
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 aug 2008 20:03
Berichten: 595
Woonplaats: 0318
Auto: Tourer Ligne Business
Opties: Panoramadak, metallic, getinte ruiten rondom, inklapbare spiegels
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: D
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12021CJ
Productienummer: 10251
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 235345
Kleur: Blauw
KPH: Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Hoeveel HPi’s rijden er nog?
Voorlopig resultaat van mijn onderzoek naar de Breaks:

Van de 119 bij de RDW geregistreerde exemplaren zijn er 12 met een nog geldige APK.
Daarvan:
- is er één nog 32 dagen van haar APK-datum af!
- zijn er tenminste 2 in bezit van C5Club-leden: VIN en mijzelf.

Wanneer ik ook de Berline’s heb uitgevlooid, zal ik wat uitgebreider statistische gegevens leveren, zoals:
- de oudste en de jongste nog rijdende,
- in welk jaar de meeste uitstroom was,
- wanneer de eerste was met een afgegeven kenteken en wanneer de laatste,
- de langst en de kortst “geleefd” hebbende exemplaren tot dan toe,
- en wat er verder nog aan interessants te filteren is.

Dus ... wordt vervolgd :smt193

_________________
C5 II X7 Ligne Business Bleu 2009
Vorige Citroens (vanaf 1980): GSA Club (bruin), VISA II (rood), Visa 1.4 TRS (wit), ZX Avantage 1.4 (rood), Xantia 1.8i 16V PhI (groen), Xantia 1.8i 16V PhII, C5 Break HPi Exclusive (Bleu Mauritius) (groen),

9,9 l/100 km


23 sep 2019 19:03
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 24 aug 2008 20:03
Berichten: 595
Woonplaats: 0318
Auto: Tourer Ligne Business
Opties: Panoramadak, metallic, getinte ruiten rondom, inklapbare spiegels
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: D
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12021CJ
Productienummer: 10251
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 235345
Kleur: Blauw
KPH: Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hoeveel HPi’s rijden er nog?
Even een update.

Er staan 185 Berline’s geregistreerd. Daarvan hebben er 27 een nog geldige APK. Van 3 daarvan verloopt de APK binnen twee maanden van nu.
Van één (van de 185) is geen APK-datum bekend.

Dus samen met de Breaks zijn er nog 39 HPi’s actief zullen we maar aannemen (die zonder APK-datum niet meegeteld). Dat is 12,8 % van het oorspronkelijke aantal.

Later meer statistische gegevens.

_________________
C5 II X7 Ligne Business Bleu 2009
Vorige Citroens (vanaf 1980): GSA Club (bruin), VISA II (rood), Visa 1.4 TRS (wit), ZX Avantage 1.4 (rood), Xantia 1.8i 16V PhI (groen), Xantia 1.8i 16V PhII, C5 Break HPi Exclusive (Bleu Mauritius) (groen),

9,9 l/100 km


06 okt 2019 18:23
Profiel
V.I.P.
V.I.P.

Geregistreerd: 10 apr 2021 18:34
Berichten: 7
Auto: C5HPI Exclusive break
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
kilometerstand: 314000
Kleur: gris-foncee metalique


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hoeveel HPi’s rijden er nog?
Hallo,

Mijn HPI Exclusive is van maart 2002 dus net 19 geworden. Ik erfde de auto van mijn vader die concessionaris was voor Klein-Brabant (Belgie dus...), het was zijn laatste auto dus is het zowat mijn verantwoordelijkheid om er goed voor te zorgen, Dat wordt iedere dag moeilijker nu het aanbod aan reserveonderdelen afneemt.
In Belgie zijn er veel minder HPI's verkocht dan in Nederland. Met het nieuwe millenium werden we door onze groene Europarlementariers allen aangemaand om diesels te kopen wat ook massaal gebeurde. Mijn vader niet dus, hij viel voor de nieuwe hogedruk injectie-techniek en blijkt nu dat hij visionair was, de techniek wordt nu alom toegepast. Diesel was voor mijn vader een onvoldoende geraffineerd produkt, goed genoeg voor schepen en vrachtwagens...Enfin, al die C5 diesels zijn hier letterlijk van de baan en diegene die er nog een van die leeftijd heeft mag er de stad niet meer mee in. Met mijn HPI kan dit nog tot 2027. Officieel is de HPI een Euro3 maar in werkelijkheid haalt deze motor met gemak de cijfers van een Euro5. De verbranding is zo proper dat ik hem ooit een kwartier stationair liet draaien in mijn gesloten garage zonder waarneming van enige benzinegeur. (niet immiteren wegens niet zo gezond !)
Naar mijn weten zijn er in totaal een 300-tal HPI's verkocht in Belgie!
De huidige kilometerstand is 314000 kilometer en de auto rijd nog steeds prima, zolang er geen cruciale onherstelbare stukken zijn natuurlijk. Zo maak ik mij zorgen over de bobine bijvoorbeeld. De laatste tijd heb ik last van kleine haperinkjes. Ik reed een tijdje met een occasie reserve-bobine die ik kocht bij Bart Ebben, nieuw zijn ze niet meer te koop ondertussen, maar die bleek al snel stuk te gaan. Ik had gelukkig de originele nog. Mogelijks is de oorzaak te zoeken bij de verbinding met de bougies. Omwille van de grote afstand tussen bobine en bougies (de schacht loopt door de cilinderkop) zit er voor iedere bougie een lange drukveer tussen. Ik haal er nu geregeld de bobine af om de kontakten onder handen te nemen met kontaktspray. Het gaat dan een tijdje beter heb ik de indruk. Goede raad hierover is altijd welkom.
In de loop der jaren zijn de krukas- en de nokkenassensors vervangen. De hogedruk benzinepomp is een ander verhaal, dat is ondertussen al mijn derde. Dat moet ondertussen ook met revisie-exemplaren want ook niet meer nieuw te kopen. Ook de drukregelaar van de brandstoftoevoerlijn is vervangen door een gesiliconiseerd exemplaar uit Polen, functioneert prima.
Met de lambda-sensor had ik nog geen problemen. Het uitlaatgasreinigingssysteem werkt nog steeds voorbeeldig. Mijn gemiddeld brandstofverbruik is minder dan 8 liter per 100 km (1 op 12,5). Voor de berlineversie werd toendertijd door Citroen een verbruik van 7,6 liter vooropgesteld, wellicht is het verschil te zoeken bij extra lengte en gewicht en het minder gunstige aerodynamische karakter van een break.
Wat vooral van belang is voor mezelf is de binnenruimte die de break phase1 biedt. Ik ben muzikant en we reden (voor corona) geregeld met een kwartet uit spelen. Ik kan mij geen andere break voorstellen waarmee het mogelijk is om vier instrumenten (waaronder een contrabas!), PA en vier mensen in ongekreukelde toestand, laat staan in goede gezondheid, ter plaatse te krijgen!
Maar daarvoor is de HPI-techniek op zich niet verantwoordelijk...
In tegenstelling tot de horrorverhalen die ik op dit en andere forums lees over de HPI is dit voor mij een bedrijfszekere wagen waarmee ik ook nauwelijks problemen heb gehad van andere aard dan de voornoemde.
Mijn auto is verder verder in prima conditie, ophanging en sturing noch carosserie vertonen tekenen van enige sleet, ik kijk dus op tegen de dag dat ik ooit van deze wagen afscheid ga moeten nemen.

In Belgie zijn er geen Oldenhages en zoals gezegd zijn de Citroenisten in Belgie vrij "ver-Dieseld" en is de HPI zo goed als uit hun geheugen. Dus kan het best zijn dat ik een zeldzame zoniet de enige bezitter ben van een nog rijdende Belgische HPI.


11 apr 2021 17:55
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2007 00:58
Berichten: 20302
Woonplaats: 030
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hoeveel HPi’s rijden er nog?
Welkom op de club hier.

En leuk dat je je ervaringen met de HPi op deze wijze met ons wilt delen.
Ik heb je verhaal, en de manier waarop je de achtergronden en ervaringen in dit proza vervat, met veel plezier gelezen :D

Wij maken nog wel eens "een grapje" over onze Zuiderburen, maar dan denk ik vaak: daar zit een boel jaloezie bij. Dit soort verhalend taalgebruik :smt023
Het doet me denken aan een Belgisch forum lid op het oude Xantia-Forum, zijn verhalen waren veelal ook meer dan lezenswaardig :lol:

Groet,
JW

_________________
Afbeelding


GÉÉN vragen via PB's, daar is het forum voor !!


11 apr 2021 19:00
Profiel
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 jun 2010 05:24
Berichten: 682
Woonplaats: Nw. Lekkerland
Auto: Xantia V6 Break Exclusive
Opties: Leer, Winterpakket
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2000
Organummer: 8646
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 269 000
Kleur: KPKD Blue Mauritius


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hoeveel HPi’s rijden er nog?
Zuiderburen: helemaal mee eens.
Een Belgisch forumlid: Gelukkig is hij nog steeds/weer actief op het nieuwe Xantiaforum.
HPi: toch wel bijzonder, want de horrorverhalen logen er niet om. Kan je wat meer vertellen over je rijgewoontes/rijstijl, zoals gemiddelde afstanden, het al of niet bezitten van een loden voet, enz.

Adri

_________________
Afbeelding


11 apr 2021 19:54
Profiel
Online
C5club Top executive Poster
C5club Top executive Poster
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 nov 2015 18:32
Berichten: 4496
Woonplaats: Rotterdam
Auto: C5 1.6 HDiF
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hoeveel HPi’s rijden er nog?
Welkom hier :)
Complimenten dat je een HPI rijdend houd, ondanks de horror verhalen, is het nog steeds een mooi stukje techniek 8-)


12 apr 2021 00:49
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 01 apr 2013 00:12
Berichten: 7260
Woonplaats: 0182
Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hoeveel HPi’s rijden er nog?
Absoluut! Er zijn revisiebedrijven waardoor de specifieke hpi ellende niet het einde hoeft te betekenen.
Al hoorde ik van mvroos zelf van een ander probleem bij deze blokken; iets wat zich niet zo makkelijk laat herstellen.


12 apr 2021 09:54
Profiel
V.I.P.
V.I.P.

Geregistreerd: 10 apr 2021 18:34
Berichten: 7
Auto: C5HPI Exclusive break
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
kilometerstand: 314000
Kleur: gris-foncee metalique


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hoeveel HPi’s rijden er nog?
Tjonge,

Ik ben behoorlijk geschrokken van het aantal berichten dat jullie reeds plaatsten. Dat haal ik nooit meer in denk ik.
In alle geval dank voor jullie aanmoedigingen JW-C5, C5HDI110 en Breeze, had ik niet direct verwacht...
Ik vergat nog een belangrijk iets te vermelden in mijn verslag : op een keer liet de naald van mijn snelheidsmeter het afweten waarna ik het stappenmotortje verving. Ik maakte van de gelegenheid gebruik om de naald in de korrekte positie te plaatsen met behulp van mijn GPS. Kwestie dat ik eindelijk af was van dat gissen naar mijn korrekte snelheid. Ik zeg dit omdat het belangrijk is bij elk verbruik/snelheid vergelijk.
De HPI van MRVROOS zou 9 liter per 100 km verbruiken, ik veronderstel dat dit slaat op het gemiddeld gebruik op landwegen aan 70km/h en 120km/h op autowegen. Dan is mijn verbruik niet minder, ik rijd op de autowegen nooit sneller dan 110 en overschrijd nooit 3500rpm. Dit in overeenstemming met de aanbevelingen voor lean-burnrijden waarbij middels de GDI-techniek van Mitsubishi in het lage toerentalgebied en onder geringe motorbelasting een efficiente gelaagde verbranding tot stand wordt gebracht. Prachtige techniek, inderdaad, met verder ook dank aan Siemens voor de inspuitapparatuur en de electronica. Voor de gemiddelde automechanieker echter allemaal net die brug te ver. En eigenlijk een typisch Citroenverhaal de geschiedenis van de hydropneumatische ophanging indachtig. De techniek noch het verdeler-netwerk waren er helemaal klaar voor...
Dat het dan een slechte techniek zou zijn is dus in deze een al te voorbarige conclusie zou Marc Rutten zeggen, haha!
Nochtans doe ik soms ook stoute dingen met mijn auto hoor. Zo reed ik onlangs volgeladen met vers brandhout en aangekoppeld een eveneens met hout volgeladen aanhanger met dubbele as 150 kilometer ver op de autoweg. Het treingewicht was vermoedelijk net geen 5 ton dus behoorlijk boven de toegestane 3,5. Dit kan je zonder argwaan te wekken doen met die vering die nooit doorzakt. De weg was droog, de banden extra opgepompt en de baan was goed. Weinig verkeer en aanvankelijk rustig gereden, nadien wel iets meer, maar ik ga daar hier niet over stoeffen...enfin, 't is goed afgelopen hoor, ik ga nooit harder dan 110 korrekte snelheid, weetuwel.
Mijn vader zaliger komt het gelukkig nooit meer ter ore...
Mijn verbruik was toen ook wat meer : 9.6 liter per 100 km. Zo veel verbruikte ik nooit tevoren!
Maar, beste Breeze, om volledig te zijn : mijn auto staat de laatste tijd veel in mijn garage, omwille van corona in de eerste plaats maar als het kan bespaar ik op de kleine ritjes. Daarvoor gebruik ik liever de eveneens bejaarde Focus automatic van mijn echtgenote waar ik iets minder ontzag voor heb ook al is dat een plezant ding om mee te rijden (de auto bedoel ik dan). Dat "ding" verbruikt wel 2 liter benzine meer dan lady HPI.
Maar excuus, dat zijn allemaal dingen die niet meer thuishoren in dit topic.
Enfin, ik ben dus een rustige rijder. Ik gebruik mijn auto enkel voor mijn job als muzikant met gemiddeld iets meer trajecten op de autoweg en de laatste tijd vrijwel altijd alleen onderweg met begeleiding van mijn contrabas die niet echt zwaar te noemen is, laat staan dat mijn rechtervoet dat is...
Ik probeer mijn weg nog te vinden op dit forum. Is er ergens een handleiding te vinden?


12 apr 2021 14:25
Profiel
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 01 apr 2013 00:12
Berichten: 7260
Woonplaats: 0182
Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10363
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 470000
Kleur: Sable de Langrune


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hoeveel HPi’s rijden er nog?
Geweldig stuk techniek, absoluut!

Mark Rutte zou geen actieve herinnering hebben aan het aantal vervangen brandstofpompen en druksensoren :-)

Hou 'm rijdend!

En oja, deze motor is officieel niet geschikt voor E10.


12 apr 2021 16:03
Profiel
V.I.P.
V.I.P.

Geregistreerd: 10 apr 2021 18:34
Berichten: 7
Auto: C5HPI Exclusive break
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
kilometerstand: 314000
Kleur: gris-foncee metalique


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hoeveel HPi’s rijden er nog?
Klopt van die E10 C5Jan omwille van die ethanol die er in zit.
Ikzelf heb ooit een nieuwe pomp op 25.000 km in de vernieling gereden.
Mijn echtgenote reed ooit met een Audi80, nog zo een vierkantig model. Het was een automatic met benzinemotor. Dat ding zoop benzine en iemand raadde me aan om aceton toe te voegen bij het tanken a rato van 0,02 procent. Dit zou de oppervlaktespanning wegnemen met als resultaat een vlottere verspreiding in de cilinderkop. En inderdaad, de auto verbruikte een liter minder per 100 kilometer en draaide merkelijk vlotter.
Ik ben dat ook beginnen doen in mijn C5HPI. Dom, was helemaal niet nodig, Door de hogedruk-injectie en de speciale vorm van de piston- en cilinderkoppen wordt er sowieso een brandstofspreiding gerealiseerd die niet te verbeteren is!
Mijn auto had 185.000 kilometer gelopen. Kort daarop ging mijn hogedrukpomp stuk. Ik liet een nieuwe monteren, die waren er toen nog, ondertussen dus niet meer. De dealer/garagist vond 185000 km al heel flink en niet abnormaal. Na 25000 km ging de nieuwe pomp dus ook in faling.
Ik heb die pomp opengemaakt en 1 van de 3 druk-diafragma's te week gezet in benzine met toevoeging van de helft aceton. Na een week was dat rubberen diafragma krokant geworden, en ik een beetje slimmer!
Mijn conclusie is dat je met een HPI niet alleen best geen benzine 95 tankt omwille van de klopvastheid met die hoge compressie maar vooral geen 95 benzine omwille van de ethanoltoevoeging. Mijns inziens zijn al die hogedruk benzinepompen van die HPI's in de vernieling gedraaid door benzine's met toevoegingen al dan niet door de brandstofleveranciers.
Ik tank sindsdien mijn HPI enkel nog Total Excellium 98, die zou het meest geschikt zijn voor de moderne hogedruk benzinemotoren.
Besluit : mogelijks had pompleverancier Siemens grondiger werk moeten maken van onderzoek naar
toevoegingsbestendige kunststoffen voor die drukdiafragma's.


12 apr 2021 18:14
Profiel
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 jun 2010 05:24
Berichten: 682
Woonplaats: Nw. Lekkerland
Auto: Xantia V6 Break Exclusive
Opties: Leer, Winterpakket
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2000
Organummer: 8646
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 269 000
Kleur: KPKD Blue Mauritius


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hoeveel HPi’s rijden er nog?
Ignaas schreef:
Het treingewicht was vermoedelijk net geen 5 ton dus behoorlijk boven de toegestane 3,5. Dit kan je zonder argwaan te wekken doen met die vering die nooit doorzakt.
Hier moet ik je toch uit de droom helpen. Met mijn BX Break heb ik een keer geprobeerd de stoeptegels uit de tuin van mijn overleden tante naar mijn huis te vervoeren. Ik dacht toen ook “zakt nooit door”, dus laden maar. Maar het wegrijden lukte niet erg, want omhoogkomen, ho maar. Toen net zolang uitgeladen tot hij weer wilde rijzen en de 50 km met enige voorzichtigheid succesvol afgelegd.

Total Excellium 98 tank ik ook sinds vorig jaar. Durf niet goed ethanol te tanken met een bouwdatum juli 2000.

Adri

_________________
Afbeelding


12 apr 2021 20:07
Profiel
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan

Geregistreerd: 29 okt 2010 21:20
Berichten: 198
Woonplaats: Oosterhout
Auto: Berline prestige
Opties: geen extra's
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09452
Productienummer: 10452
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 155.533
Kleur: blauw


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hoeveel HPi’s rijden er nog?
Beste Ignaas,

tot nu toe heb ik stukjes met een brede glimlach gelezen. Buiten dat zijn ze ook zeer leerzaam. Dus van mij mag je nog heel lang bijdragen aan dit forum leveren. En als een stukje echt niet bij het topic past of beter in een ander topic gezet kan worden dan zorgt een van onze moderatoren er wel voor dat ze daar terecht komen.
Mtvrgr, Uzet1797.


12 apr 2021 20:47
Profiel
C5club Chief Executive
C5club Chief Executive
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 aug 2017 11:44
Berichten: 2181
Woonplaats: Breda
Auto: C5 Berline 3.0 V6 Exclusive
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 188000
Kleur: grijs.


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hoeveel HPi’s rijden er nog?
1797? Ben je al zo oud??

_________________
Ex: 2cv, Renault4, Traction BL 1938, Dspecial, Ds23 ie bvh, Gsclub, Austin princess 2300, CX2400 break, BX RD, CX2500TRD, MGB, MGC, XM 2.0 16v, Saxo 1.1, DS21ie bvm, SM 2.7 ie, Xantia 2.0 16v.


12 apr 2021 23:54
Profiel
V.I.P.
V.I.P.

Geregistreerd: 10 apr 2021 18:34
Berichten: 7
Auto: C5HPI Exclusive break
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
kilometerstand: 314000
Kleur: gris-foncee metalique


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hoeveel HPi’s rijden er nog?
Jongens, help mij, hoe selecteer je een stuk tekst uit een voorgaand bericht en schrijf je er dan een nieuwe tekst onder?
En, ik vroeg het al eerder, is er soms ergens een gebruikershandleiding te vinden?


13 apr 2021 01:47
Profiel
Beheerder
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 mei 2006 18:31
Berichten: 33386
Woonplaats: 033
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Hoeveel HPi’s rijden er nog?
Voorgaande bericht quoten doen we hier niet aan ....
Maar andere teksten doe je door op op het quote knopje van desbetreffende bericht te drukken ;-)

_________________
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien


13 apr 2021 08:53
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.