Re: werkplaatshandboek op cd rom
De volgend posting plaatste ik op XCNL.
22 november 2012, Breeze schreef:
Werkplaatshandboek voor ALLE Citroënmodellen t/m 2012.
http://link.marktplaats.nl/513111978Citaat:
Deze software wordt geleverd incl. Licentie.
Mijn bod is nu € 20. Zal ik namens XCNL eventueel hier bovenuit gaan?
Mijn bod van € 20, leverde een e-mail op van de verkoper met de mededeling dat ik voor € 18,50 de digitale Werkplaatshandboeken kon bestellen.
Gisteren kreeg ik 10 dagen na bestelling (en betaling) de DVD's binnen. Feestdagenvertraging volgens de verkoper, normaal is het binnen 1-2 dagen in huis.
Na enig geklooi met het genereren van de sleutelkode is het gelukt om alles te installeren. Alles wil zeggen inclusief alle schema's en dat beslaat 11 Gb. De kale versie met schema’s die op de DVD blijven staan is 4 Gb.
Op het eerste gezicht is het mooi kompleet en werkt alles. Het zijn dus het Werkplaatshandboek en de schema’s voor alle types CITROËN tot de bouwjaren 2012.
Voor de schema's heb je een OPR-nummer nodig i.p.v. een VIN-nummer. Dankzij deze
posting van Menno, kwam ik er achter dat OPR staat voor het ORGA nummer met voor de Xantia een voorloopnul. De C5 heeft meen ik al een 5-cijferige ORGA.
Als iemand besluit om het ook te bestellen, dan wil ik wel een soort installatiehandleiding maken, want het gaat niet vanzelf.
De bovenstaande MP advertentie bestaat niet meer. Dezelfde adverteerder is
hier opnieuw opgedoken.
Adri