Nodri schreef:
Hallo allemaal,
Hoi
Nodri schreef:
Is er een groot verschil tussen de 1.8 en de 2.0 op gas?
Ik heb met beide versies gereden toen ik mijn C5 ging kopen. Ik merkte het niet echt. De 1.8 zag er beter onderhouden uit dus is die het geworden...
Nodri schreef:
Maakt het voor een 2dehands veel verschil tussen ligne prestige, difference of exclusive
Meer of minder opties, of die echt in de prijs nog verrekend worden is de vraag. Maar ik denk dat je algemeen kunt stellen dat een exclusive duurder is dan een prestige als de rest hetzelfde is.
Nodri schreef:
Wat is het gemiddeld verbruik van de 1.8 en de 2.0 zowel handgeschakeld als automaat?
Hangt van je rechtervoet af. Ik haal met mijn 1.8 een gemiddelde van ruim 1 op 9, snelweg bij 130 constant haal ik 1 op 10, 1 op 11.
Nodri schreef:
Wat betekenen al die afkortingen zoals BSI, ph1 ph2, ik ben er al wel achter wat KPH's zijn!!:):)
Er zit een heel leuke zoekfunctie op dit forum...
Nodri schreef:
Hoe bevalt het jullie rijden in een C5 op G3?
Goed
Nodri schreef:
Is de 1.8 16v dezelfde motor als die in een 406 break? Had toevallig een c5 en een 406 break naast elkaar met de motorkap open en de motor leek wel erg veel hetzelfde.
kweenie, maar zou heel goed kunnen. PSA...
Nodri schreef:
Zijn er veel ongemakken met de C5's op gas? (heb zelf tot nu toe alleen japans gereden en die zagen alleen de garage voor een beurt, kennissen beginnen te lachen als je over citroen begint maar het rijd toch wel behoorlijk comfortabel!!
Kennissen hebben geen smaak en weten niet waar ze het over hebben. Veel ongemakken? Nah, er kan meer stuk dan bij een benzine of diesel maar een kapotte turbo kan je bankrekening ook flink plunderen. Is een kwestie van geluk...
Nodri schreef:
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Geen dank
Nodri schreef:
Ons gezin bestaat nu uit 2 volwassenen 1 baby van 3 weken oud en 2 grote herdershonden. Ik rij voor mijn werk nogal wat kilometers en we gaan er graag met de auto opuit!!
Dus gaat er ook een autokennel achterin?