Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO

Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 338 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
 kachelunit uitbouwen en kleppen vervangen PH2 
Auteur Bericht
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2007 00:58
Berichten: 20302
Woonplaats: 030
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: kachelunit uitbouwen en kleppen vervangen PH2
Destijds heb ik een USB kabel getrokken vanaf de RT4 unit naar de console in de middentunnel.
Daarvoor hoefde ik alleen de RT4 even uit z'n behuizing te trekken, en de kabel achterlangs door de middentunnel naar achteren te geleiden.

Vandaar kun je ook makkelijk onder de stoel komen, op zich geen reden dus om de dash los te halen, lijkt me zo....

Groet,
JW

_________________
Afbeelding


GÉÉN vragen via PB's, daar is het forum voor !!


02 aug 2022 12:26
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 maart 2019 23:19
Berichten: 370
Woonplaats: Lelystad
Auto: C5 berline 2.0i 16v Exclusive
Opties: Alarm, Xenon en blijkbaar dubbelglas :)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2007
Energielabel: D
Phase: 2
Organummer: 11305
Productienummer: 0134
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 295000
Kleur: Zwart metallic


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: kachelunit uitbouwen en kleppen vervangen PH2
Allright, het inbouwen ging best soepel. Alles viel goed in elkaar, en ook de kabels zaten weer goed op hun plek. Echter er zijn nog wel wat (nieuwe) problemen;

1. Nog steeds geen koude lucht op links. De klep is succesvol gerepareerd, en gesmeerd en draaide met de hand soepel rond. De mengmotor maakte voor de klus al een ratelend geluid. En nu ik hem met de lexia aanstuur hoor ik dat geluid nog steeds. Wellicht dat door het breken van de as de handel te zwaar ging en de tandwieltjes kapot zijn. Het klinkt alsof ze over elkaar heen ratelen. Rechts wel ijskoud. Ik kan mij voorstellen dat de mengmotor vernieuwd moet worden.

2. De plastic geleider van de stuurverstelling was broos, en bij demontage van de stuurkolom brokkelde dat uit elkaar. Nu klemt deze niet goed en valt de stuurkolom omlaag, ondanks fixatie met de hendel. Een mechanisch probleem, welke ik kan oplossen met een versie van een sloper. Urgent in ieder geval.

3. Na de vele waarschuwingen gelezen te hebben mbt de COM heb ik heel voorzichtig de bovenzijde losgehaald. De hendel van de verlichting en richtingaanwijzers was lam en wilde toch even zien hoe en wat. Eigenwijs :roll: Nu is de hendel niet meer lam, maar branden mijn stadslichten als het contact uit is, en reageren de richtingaawijzers niet op de hendel, evenals de spraakcommando's. Op de knop van de alarmlichten reageren de richtingaanwijzers wel. Lexia geeft dit ook aan en ik kan de richtingaanwijzers ook niet aansturen via de Lexia. Ik ga zo de COM nogmaals verwijderen en toch kijken hoe het zit met de (sleep)contacten. Anders op zoek naar een vervanger.

Even een dompertje, maar ik probeer mijzelf daarin niet te verliezen. Alles is op te lossen :smt193

_________________
"Goed zweven is ook een vak"
Afbeelding
In het bezit van Lexia, maar (nog) een "rookie"


02 aug 2022 19:57
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 maart 2019 23:19
Berichten: 370
Woonplaats: Lelystad
Auto: C5 berline 2.0i 16v Exclusive
Opties: Alarm, Xenon en blijkbaar dubbelglas :)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2007
Energielabel: D
Phase: 2
Organummer: 11305
Productienummer: 0134
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 295000
Kleur: Zwart metallic


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: kachelunit uitbouwen en kleppen vervangen PH2
Ik maak het nog wat erger. Dacht nog even de sleepcontacten na te zien, maar met het verwijderen van het stuur gingen de stekkers, en dus de deksel (met lange witte sleepkabel) van de COM mee. Alsnog opengemaakt en verlichtingshendel er uit. Beetje schoongemaakt, deksel zo goed als kan terug op de COM. Lange sleepkabel gelukkig niet beschadigt, maar deksel blijft niet zitten. Wellicht dat ik dat nog kan oplossen. COM teruggezet om te kijken of hij het überhaupt nog doet, en dat bleek. Contact met richtingaanwijzers is nu iets verbeterd, maar stadslichten branden alsnog tenzij ik dimlicht inschakel, en verlichting weer helemaal uitschakel. Wel blijft het dimlicht verklikker lampje op het dashboard knipperen.
Daarnaast is er de storing ESP ASR bij gekomen. Nu heb ik daar al eea over gelezen. Maar de domper werd iets groter. Morgenochtend nog proberen het op orde te krijgen, en tegelijkertijd mijn ogen open houden voor een vervangende COM, want ik wil volgende week graag de bergen in.

Verstuurd vanaf mijn M2007J3SY met Tapatalk

_________________
"Goed zweven is ook een vak"
Afbeelding
In het bezit van Lexia, maar (nog) een "rookie"


02 aug 2022 22:23
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2007 00:58
Berichten: 20302
Woonplaats: 030
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: kachelunit uitbouwen en kleppen vervangen PH2
Da's pech, het ging allemaal zo lekker....

Mocht je inderdaad op zoek moeten naar een andere COM, via je VIN zie ik dat er bij jou de 6242S5 in zit VALEO SCHALTER -- RUITENWISSER A EN MISTLAMPEN EN AUDIO-/TELEFOONSYSTEEM "RT4" SINDS OPR 11019
Die uitvoering is ook in een paar andere systemen gebruikt, als daar een achterwisser en mistlampen op zit.
- RUITENWISSER A EN MISTLAMPEN TOT OPR 10674
-MET HANDSFREE TELEFOONSET EN RUITENWISSER A EN MISTLAMPEN SINDS OPR 10675
-RUITENWISSER A EN MISTLAMPEN EN AUDIO-/TELEFOONSYSTEEM "RT3" SINDS OPR 10675 TOT OPR 11018

Nieuw is hij er nog wel, er hangt een prijskaartje aan van € 602,35

In de PH2 zijn ook andere COM's gebruikt, de 6242 S6, S7, S8, S9 en T0. Die zijn niet bruikbaar omdat dan bepaalde bedieningen ontbreken.

Succes met het vinden van een oplossing hiervoor.

Groet,
JW

_________________
Afbeelding


GÉÉN vragen via PB's, daar is het forum voor !!


03 aug 2022 11:00
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 maart 2019 23:19
Berichten: 370
Woonplaats: Lelystad
Auto: C5 berline 2.0i 16v Exclusive
Opties: Alarm, Xenon en blijkbaar dubbelglas :)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2007
Energielabel: D
Phase: 2
Organummer: 11305
Productienummer: 0134
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 295000
Kleur: Zwart metallic


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: kachelunit uitbouwen en kleppen vervangen PH2
Dank voor de info! Het ging inderdaad erg goed.
De nummers die jij mij geeft zie ik nergens terug . Op mijn com staat:
96611302 XT
C91
204.133
4657943
09.06.2010
Sof 3.00
Valeo

Van het eerste nummer(966...) heb ik gebruikte versies gevonden, maar dat nummer is dus niet leidend begrijp ik.

Verstuurd vanaf mijn M2007J3SY met Tapatalk

_________________
"Goed zweven is ook een vak"
Afbeelding
In het bezit van Lexia, maar (nog) een "rookie"


03 aug 2022 11:11
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 maart 2019 23:19
Berichten: 370
Woonplaats: Lelystad
Auto: C5 berline 2.0i 16v Exclusive
Opties: Alarm, Xenon en blijkbaar dubbelglas :)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2007
Energielabel: D
Phase: 2
Organummer: 11305
Productienummer: 0134
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 295000
Kleur: Zwart metallic


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: kachelunit uitbouwen en kleppen vervangen PH2
Als ik op Valeo 6242S5 zoek krijg ik een paar hits. Helaas de meeste hits bij een sloperij in Nagele die dicht is vanwege vakantie , maar nog drie andere opties.

Optie 1:
Art. Nr. 6242S5
96496662XT (is dus afwijkend)
Komt van een 2005 1.6 HDIF. De stengels komen overeen met als de bediening van de cruise control, echter het element van de audio/telefoon zit er niet op. Nu weet ik dat je die er zo uit klikt en dat de stekker daar rechtstreeks in gaat.
Afgaande op het artikelnummer zou deze moeten passen toch?

Optie 2:
Art. Nr. 6242S5
6239 JQ
6239 YR
6239 YP
Zit nog op een ph2 2.0 16v automaat. Wel met kleiner scherm en geen telefoon zie ik

Verstuurd vanaf mijn M2007J3SY met Tapatalk

_________________
"Goed zweven is ook een vak"
Afbeelding
In het bezit van Lexia, maar (nog) een "rookie"


03 aug 2022 11:40
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2007 00:58
Berichten: 20302
Woonplaats: 030
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: kachelunit uitbouwen en kleppen vervangen PH2
De COM is altijd aangegeven zonder die onderste stengels:
Bijlage:
COM 6242S5.jpg

Die #5 >> 6242Z8 en #7 >> 6242Z6 of Z7 zijn los verkrijgbaar, en maken geen deel uit van de COM die je bij de dealer kunt kopen.

De eerste optie zou correct kunnen zijn, die valt dan in die categorie RUITENWISSER A EN MISTLAMPEN TOT OPR 10674

Die andere nummers van optie 2 zal ik opzoeken, maar ik denk dat die niet matchen.
Bij de PH2 met Full-CAN komen die nummers 6239xx niet voor.
Ik verbaas me dan ook dat die op een PH2 2 liter zou zitten....

Groet,
JW


Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.

_________________
Afbeelding


GÉÉN vragen via PB's, daar is het forum voor !!


03 aug 2022 12:25
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 maart 2019 23:19
Berichten: 370
Woonplaats: Lelystad
Auto: C5 berline 2.0i 16v Exclusive
Opties: Alarm, Xenon en blijkbaar dubbelglas :)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2007
Energielabel: D
Phase: 2
Organummer: 11305
Productienummer: 0134
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 295000
Kleur: Zwart metallic


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: kachelunit uitbouwen en kleppen vervangen PH2
Wederom dank. Ik heb mij verward door het 966.. nummer. Blijkbaar is dat niet perse leidend.
Ik ga optie 1 een belletje geven!

Verstuurd vanaf mijn M2007J3SY met Tapatalk

_________________
"Goed zweven is ook een vak"
Afbeelding
In het bezit van Lexia, maar (nog) een "rookie"


03 aug 2022 12:34
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2007 00:58
Berichten: 20302
Woonplaats: 030
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: kachelunit uitbouwen en kleppen vervangen PH2
JW-C5 schreef:
......
Die andere nummers van optie 2 zal ik opzoeken, maar ik denk dat die niet matchen.
Bij de PH2 met Full-CAN komen die nummers 6239xx niet voor.
Ik verbaas me dan ook dat die op een PH2 2 liter zou zitten....


Naar die nummers 6239xx
Citaat:
Optie 2:
Art. Nr. 6242S5
6239 JQ
6239 YR
6239 YP
heb ik gezocht, maar die zijn niet te vinden bij de PH2.
Maar ook niet bij andere modellen, ze komen niet voor in de Citroën DataBase.
Ik heb dus geen idee waarom ze daar vermeld zijn :smt017

Groet,
JW

_________________
Afbeelding


GÉÉN vragen via PB's, daar is het forum voor !!


03 aug 2022 16:28
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 maart 2019 23:19
Berichten: 370
Woonplaats: Lelystad
Auto: C5 berline 2.0i 16v Exclusive
Opties: Alarm, Xenon en blijkbaar dubbelglas :)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2007
Energielabel: D
Phase: 2
Organummer: 11305
Productienummer: 0134
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 295000
Kleur: Zwart metallic


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: kachelunit uitbouwen en kleppen vervangen PH2
Net terug uit Borculo met COM van de eerste optie. Blijkt trouwens dat mijn topografische kennis net zo goed is als dat van de COM :-)..

Maaaarrr hij doet het! Alle functies werken, alleen nog een storing ESP ASR, maar volgens mij moet ik dat inleren toch?

Vooralsnog ben ik erg happy

Verstuurd vanaf mijn M2007J3SY met Tapatalk

_________________
"Goed zweven is ook een vak"
Afbeelding
In het bezit van Lexia, maar (nog) een "rookie"


03 aug 2022 17:15
Profiel
C5club Chief Executive
C5club Chief Executive
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 aug 2017 11:44
Berichten: 2181
Woonplaats: Breda
Auto: C5 Berline 3.0 V6 Exclusive
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 188000
Kleur: grijs.


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: kachelunit uitbouwen en kleppen vervangen PH2
Die storing wordt meestal veroorzaakt door een ABS sensor of een stekkerverbinding daarvan.
Uitlezen met lexia zal wel aan het licht brengen wat er aan de hand is.

_________________
Ex: 2cv, Renault4, Traction BL 1938, Dspecial, Ds23 ie bvh, Gsclub, Austin princess 2300, CX2400 break, BX RD, CX2500TRD, MGB, MGC, XM 2.0 16v, Saxo 1.1, DS21ie bvm, SM 2.7 ie, Xantia 2.0 16v.


03 aug 2022 17:28
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 maart 2019 23:19
Berichten: 370
Woonplaats: Lelystad
Auto: C5 berline 2.0i 16v Exclusive
Opties: Alarm, Xenon en blijkbaar dubbelglas :)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2007
Energielabel: D
Phase: 2
Organummer: 11305
Productienummer: 0134
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 295000
Kleur: Zwart metallic


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: kachelunit uitbouwen en kleppen vervangen PH2
Ik was iets te opgetogen en dus te snel met antwoorden. Zojuist na plaatsing van de "nieuwe" de Lexia er aan gehangen, uitlezen, noteren en wissen. Aansluitend een rondje gereden, melding kwam niet terug. Na rijden Lexia er weer aan, en geen nieuwe storingen.

Verstuurd vanaf mijn M2007J3SY met Tapatalk

_________________
"Goed zweven is ook een vak"
Afbeelding
In het bezit van Lexia, maar (nog) een "rookie"


03 aug 2022 17:52
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2007 00:58
Berichten: 20302
Woonplaats: 030
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: kachelunit uitbouwen en kleppen vervangen PH2
Da's gelukt, dus :smt038

Ook al spullen om die stuurwielverstelling weer in orde te krijgen?

Groet,
JW

_________________
Afbeelding


GÉÉN vragen via PB's, daar is het forum voor !!


03 aug 2022 18:19
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 maart 2019 23:19
Berichten: 370
Woonplaats: Lelystad
Auto: C5 berline 2.0i 16v Exclusive
Opties: Alarm, Xenon en blijkbaar dubbelglas :)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2007
Energielabel: D
Phase: 2
Organummer: 11305
Productienummer: 0134
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 295000
Kleur: Zwart metallic


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: kachelunit uitbouwen en kleppen vervangen PH2
De hoogteverstelling bleek een moet die ik nog iets moest aandraaien. Alleen de diepteverstelling moet ik nog nakijken. Mijn aandacht ging even volledig uit naar de COM.
Nu weer herpakken en door naar het volgende. Dus de stuurverstelling. En het uiteindelijke probleem, de temperatuur op rechts. Motortje is (uit gemak) besteld. Het huidige motortje maakt mij teveel lawaai. Als het motortje binnen is bouw ik de oude uit, die laat ik dan nog even los aan de bedrading en stuur deze dan aan met de Lexia. Mocht het geluid er dan nog steeds zijn, zet ik de nieuwe er op. Mocht hij zonder weerstand van de klep geen lawaai maken, dan wacht ik even met monteren van de nieuwe.
Betreft te luidsprekers gaf jij in een andere post nog goede info. Die haal ik los, kijk naar evt schade, maak de contacten schoon en weer terug. Als dat het niet is, is het iets voor na mijn hike trip.
Owja en de vochtigheidssensor gaf en geeft storing, daarover is al veel geschreven, mede door jou in 2013 geloof ik. De airco doet het gewoon, mocht die moeilijk gaan doen dan is dat ook voor later, anders laat ik het voor nu voor wat het is.


Verstuurd vanaf mijn M2007J3SY met Tapatalk

_________________
"Goed zweven is ook een vak"
Afbeelding
In het bezit van Lexia, maar (nog) een "rookie"


03 aug 2022 18:28
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 maart 2019 23:19
Berichten: 370
Woonplaats: Lelystad
Auto: C5 berline 2.0i 16v Exclusive
Opties: Alarm, Xenon en blijkbaar dubbelglas :)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2007
Energielabel: D
Phase: 2
Organummer: 11305
Productienummer: 0134
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 295000
Kleur: Zwart metallic


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: kachelunit uitbouwen en kleppen vervangen PH2
We gaan best goed. Vandaag mengmotor ontvangen en geplaatst. Dat ging uiteraard niet vanzelf. De hoek van het tandwiel kwam niet overeen met de hoek van de klep (op koud ingesteld). Een ezel (niet die van René) stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen, dus nu niet het tandwiel handmatig draaien. Nu heb ik de oude er uitgehaald en opengemaakt om te snappen hoe het werkt. Uiteindelijk de nieuwe ook opengehaald en het tandwiel gedraaid zonder dat deze op het motortje zat. Uiteraard de nieuwe wel op de kabel aangesloten gehad om te kijken die zich in de juiste hoek zou zetten. Dus niet. Lekker laten draaien, contact er af, motor er af, deksel los, en na 5x had ik de juiste hoek. Gemonteerd. Hiervoor heb ik overigens alleen de bekleding met voetverlichting verwijderd en de knie airbag uit de houder gehaald. Gepriegel tot en met, geduld is vereist. Nu heb ik aan beide kanten koude of warme lucht. Heerlijk! Kan zelfs de automatische stand gebruiken. De afstelling is overigens nog niet 100%, ik meet op rechts in "LO" een uitblaastemp van 5,7C en rechts 3,2c. Maar voor nu kan ik daarmee leven. Ik kan beide kanten bedienen met warm/koud. Fijn afstemming komt later wel. Stuur hoogte én diepte is ook weer in orde. Bleek een borgmoer te zijn die weer wat losser was. Logisch als je die los hebt gehad. Hierop een nieuwe borgmoer gezet. De luidsprekers nagezien, geen schade of oxidatie kunnen zien. De contactpunten licht opgeschuurd en gepoetst met contactspray. De stekker in de portieren met contactspray ingespoten. Het is nu sterk verbeterd, maar nog niet 100%. Echter, ook dit is dikke prima voor m'n roadtrip. Morgen nog de nieuwe olie/filter, interieur filter en dagrijdverlichting op rechts, jawel, bij het reservoir van de LHM, dus dat wordt kutten. Desalniettemin ben ik erg tevreden hoe de auto weer is verbeterd. Het was een bumpy road, maar het is gelukt. Ik ben erg blij dat de "nieuwe" COM goed werkt. Ben ik gelijk van de lamme hendel van de richtingaanwijzers af... Duitsland here we come!

Verstuurd vanaf mijn M2007J3SY met Tapatalk

_________________
"Goed zweven is ook een vak"
Afbeelding
In het bezit van Lexia, maar (nog) een "rookie"


06 aug 2022 00:45
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 338 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.