Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO

Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 Uitrusting Mijn toekomstige c5 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Uitrusting Mijn toekomstige c5
Hallo,

Ik heb een vraag ik heb een C5 break 2.0 HDI 110PK Difference 2 uit 2004 gekocht nu kan ik hem zaterdag ophalen maar ik vroeg mij af of deze ook xenon verlichting heeft? heeft iemand nog meer informatie over de standaard uitrusting van deze C5. En wat heeft de Differnce versie extra tov. de standaard versie.

Alvast bedankt,


11 jun 2007 20:10
Antwoord met een citaat
Bericht 
Het Xenon (bij de PhaseI) is voorbehouden aan de Exclusive-versie.
Dat heb je dus niet.

De Differance heeft t.o.v. de "normale" Ligne Prestige:
- Pack look (in kleur gespoten bumpers)
- Pack Parking (parkeersensoren, inklapbare spiegels, auto dimmende binnenspiegel)
- (ik dacht) blauwe binnenbekleding met (lelijke) blauwe middenconsole.

Correct me if i'm wrong. :wink:


11 jun 2007 20:12
Antwoord met een citaat
Bericht 
okay, Bedankt,

Maar ik heb een trekhaak en ik heb gehoord dat als je een trekhaak hebt dat je dan geen parkcontrol kunt hebben. is dat ook zo?

Iig al bedankt voor de eerder informatie.


11 jun 2007 20:54
Antwoord met een citaat
Bericht 
Inderdaad heeft de difference 2 al die dingen, behalve de blauwe middenconsole, dit heb ik namelijk niet.

De middenconsole is bij mij donkergrijs met aluminium look panelen. Ook heb je een in 2 delen openende achterklep (ruit kan apart open). Tevens zit er in de difference 2 een RD3 radio met wisselaar onder de passagiersstoel en draaien de spiegels naar de grond (stoeprand) op het moment dat je achteruit rijdt.

Natuurlijk beschikt je C5 over licht en regen sensoren, boordcomputer, cruise control, ecc, radio bediening aan het stuur.


11 jun 2007 21:19
Antwoord met een citaat
Bericht 
ALs ik op http://sysdoc.doors.ch/CITROEN/Nr2AC5ak ... en0304.pdf kijk staat park distance control als extra dus is dit niet standaard?


11 jun 2007 21:27
Antwoord met een citaat
Bericht 
iedere differance 2 die ik vorige week bekeken heb (en dat waren er zeker 6) had een park pack... dus je mag er van uit gaan dat dit standaard is....

Staat ook in die pdf link die je mee geeft....


11 jun 2007 21:31
Antwoord met een citaat
Bericht 
Daar wordt ik best vrolijk van :D


11 jun 2007 21:33
Antwoord met een citaat
Bericht 
hahaha.... daarom heb ik ook een differance 2 aangeschaft.... je wordt er erg vrolijk van en het rijdt super.


11 jun 2007 21:35
Antwoord met een citaat
Bericht 
gelukkig maar. Ik twijfelde een beetje omdat op de Website van de garage waar ik hem koop niet gerept wordt over de park distance kantoor of inklapbare spiegels


11 jun 2007 21:42
Antwoord met een citaat
Bericht 
welke garage?


11 jun 2007 21:43
Antwoord met een citaat
Bericht 
acc overveen


11 jun 2007 21:45
Antwoord met een citaat
Bericht 
Dat dacht ik al, pas daar een beetje op kan ik je als tip geven. Je moet daar echt geluk hebben... zoek maar eens op acc hier in het forum of op internet.

Je kunt daar geluk hebben, maar ook pech.


11 jun 2007 21:46
Antwoord met een citaat
Bericht 
ja alles gelezen, wordt nu wel ff zenuwachtig.... het gaat om deze:

Citroen C5 2.0 HDi Difference 2 110pk Stationwagon (5 Deurs)
Klik op de foto voor een vergroting


Afdrukken Vorige Pagina

Tip een Vriend! Merk: Citroen Inrichting: Stationwagon
Model: C5 2.0 HDi Difference 2 110pk Deuren: 5 Deurs
Bouwjaar: 19-01-2004 Transmissie: Automaat TipTronic
Kenteken: 96-NN-LL Wegenbelasting: € 277,-
Kleur: Zwart Metallic Max. trekgewicht: 1500 kg
Km.stand: 203000 km Aantal cilinders: 4
Brandstof: Diesel Gewicht (leeg): 1439 kg
Voorraadstatus: Helaas Verkocht!
Accessoires: Airco/ECC, Double Control, ABS, 4 X Elektrische Ramen, Airbags, Radio CD, Getint glas, Startonderbreking, Deelbare achterbank (ongelijke delen), APK bij aflevering, Cruise Control, Alarm, Boordcomputer, Stuurbekrachtiging, 5 X Hoofdsteunen, Roofrack, Centrale deurvergrendeling met afstandbedining, Nationale Autopas, Stuur in hoogte verstelbaar, Elektrisch verstelbare spiegels, Midden Armsteun, Trekhaak, Garantie, Onderhoudsboekjes Aanwezig, 3e Remlicht, Velours interieur, Regen Sensor, Hoogte Niveau Regeling, Traction Control, Ruitenwisser Achter, Bagage afdekhoes

wat vindt jij?


11 jun 2007 22:12
Antwoord met een citaat
Bericht 
Mooie kar, heb dezelfde alleen zonder automaat, zelfde kilometerstand... vorige week gekocht bij garage de boer in wageningen voor iets minder (automaat is duurder, dus dat klopt wel). Heb wel een half jaar bovag garantie gekregen en bepaalde dingen werden gemaakt (nieuwe accu, nieuwe achterruit, handremkabels 2 stuks en apk).

Zoals gezegt moet je geluk hebben bij ACC.... ik zou via de rdv ff op kenteken achterhalen hoe lang deze al bij acc staat. Ook zou ik achter de onderhoudshistorie proberen te komen en dan ff contact met de dealer opnemen.


11 jun 2007 22:21
Antwoord met een citaat
Bericht 
Uit je pdf:
Extra uitrusting C5 Différence No. 2 ten opzichte van Ligne Prestige:
- Pack Parking: parkeersensoren, automatisch inklapbare buitenspiegels, automatisch dimmende (electrochrome) binnenspiegel
- Pack Look: bumpers en flankbescherming meegespoten in de kleur van de carrosserie
- Speciale bekleding Daper met velours
- Lederen stuurwiel
- 6-CD Wisselaar


Had ik het toch bijna goed. :wink:
Wat betreft dat blauwe interieur: dat is dan waarschijnlijk de eerste Différence geweest.

BTW. Ik heb de advertentie opgezocht en twijfel erg of het een Difference 2 betreft. Volgens mij heeft de auto zwarte stootstrips, en is het dus géa©n Difference.
Ook staat er niks over de parkeersensoren.
Ik vrees............

Ze doen het daar meer.
Voorbeeldje: van de drie "Exclusives" die ze zgn hebben staan (twee hatchback, een Break) is er níet een een a©chte Exclusive. :evil:


11 jun 2007 23:04
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.