Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Hazn
|
 H3 of niet....
In mijn speurtocht naar een C5 HDI break kom ik vooral veel exemplaren tegen zonder H3 (veersysteem) tegen. Wat is eigenlijk het verschil tussen 'standaard' en H3 behalve de sportstand. In de korte testritten die ik gemaakt heb in beide kon ik het verschil niet direct ontdekken, de ritjes waren daarvoor misschien ook te kort.
Ik ben op zoek naar een C5 tussen 2002 en 2004. In welke uitvoeringen was H3 standaard, de ene keer kom je een exclusive tegen met- en de andere keer zonder. Ik begrijp dat het in de 2.2 HDI exclusive sowieso aanwezig is.
|
22 nov 2007 13:08 |
|
 |
Klaverblaadje
V.I.P.
Geregistreerd: 30 nov 2006 18:42 Berichten: 6169 Woonplaats: Hoogkarspel (1616)
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Naar boven
|
 Re: H3 of niet....
Er is een apart draadje over, even zoeken in dit forum, ik heb mijn zegje daar even voor je uitgelicht.
Quote: Wij hebben beide typen na elkaar kunnen rijden, ik heb een gewone ingeruild en een met sportknopje gekocht. Voordat wij gingen proefrijden hebben wij een slechte weg opgezocht en zijn daar eerst met de gewone een keer of vijf overheen gereden en keken bij welke snelheid zaken van het dashboard vielen. Daarna hebben wij proefgereden met de huidige auto en die zowel in de sportstand als de gewone stand ook een keer of vijf over hetzelfde stuk gereden. Na de proefrit ook weer een keer of vijf met de oude. Onze PERSOONLIJKE mening is dat bij de III+ de sportstand ongeveer gelijk is aan de stand van de normale III en dat de normale stand van de III+ wat zachter / comfortabeler is als de gewone III. Wij dachten er eerst over om op de normale III comfortbollen te monteren, maar dat vinden we nu bij de III+ niet meer nodig. De sportstand gebruiken we bv deze week bij harde zijwind op de snelweg, de wagen wordt een stuk rustiger en stuurt directer, en bij hoge snelheid 150/160+
LET WEL: allemaal persoonlijke ervaringen.
_________________ (\__/) (='.'=) (")_(") 5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol) 4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km 3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013 2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013) 1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
|
22 nov 2007 13:14 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
Wie is er online |
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|