Bedankt Paul1 en marcusE voor de duidelijke handleiding met bijbehorende foto's
viewtopic.php?f=2&t=4417&p=173927#p173927Ik had enkele dagen terug de bekleding van de R-voordeur verwijderd en daarbij foto's genomen.
Zoals Menno aangaf is het enige verschil de schroef aan de zijkant van de porteur, hier onder een kapje weggewerkt.
Het kapje terhoogte van de buitenspiegel kon ik niet naar bovenschuiven en heb deze dan aan de boven zijde er uit geklikt.
Wel oppassen met de demontage of je krijgt dit
Bijlage:
DSC00762 handv.JPG
Er zijn toch wel een aantal gevoelige onderdelen die je juist moet behandelen, vooral de eerste keer. Anders kan er wat afbreken.
-voor het verwijderen van het handvat moet je de
bovenzijde eerst loswrikken. Aan de achterzijde kan je een klipje indrukken, dan gaat dit wat vlotter.
-bij het verrwijderen van de luidspreker zitten boven aan twee plastieke geleidingsstiften (of hoe noem je deze?). Deze kunnen ook gemakkelijk afbreken.
-voor het losmaken van de bedradingsklemmen van de luidspreker, deurverlichting en ruitmechanisme kan je best een fijne schroevendraaier bij de hand hebben. Dit om in het gleufje bovenaan de stekker het veiligheidsklipje in te drukken bij verwijdering.
Ik heb ook wel wat moeten prutsen om het kapje, waarachter de schroef verborgen zit, in de kom van de deurklink los te krijgen.
Afin, achteraf heb ik alles weer op zijn plaats gekregen. en het handvat is met secondelijm weer in zijn oude vorm hersteld.
grts