Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Fransoos
|
 Even voorstellen
Mijn naam is Frans en kom uit het Zeeuwse platte land. Omdat we veel nog echte land weggetjes hebben in dit stukje Nederland, komt een C5 uitstekend van pas om op een comfortable manier rond te toeren. In 2001 voor de eerste maal met iemand mee gereden in een C5 en was tegelijk onder de indruk van het comfortable rijgedrag. Had me toen al voorgenomen om na (de verplichte lease waarin geen C5 paste) mijn werkzame leven een C5 aan te schaffen. Tegelijkertijd via het forum al een tijdje als gast enkele discussie's gevolgd en dit heeft mijn interesse niet afgezwakt; integendeel! Deze dame is besteld en wordt zaterdag afgeleverd, na een grote beurt, nieuwe LPG en een bezoek aan het schoonheidssalon.
Wie weet: "Weer een liefhebber er bij"
|
24 sep 2009 19:38 |
|
 |
kansberg
C5club extreme Die-Hard
Auto: Citroën C5 Aircross 1.6 PT EAT8 Business Plus
Opties: Alle Opties + Street View Live
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2019
Energielabel: C
Phase: C5 Aircross
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 112000
Kleur: Noir Perla
Naar boven
|
 Re: Even voorstellen
Beste Frans,
Welkom op dit forum der C5 enthousiastelingen en alvast veel voorpret met je 'nieuwe' voiture. De C5 is inderdaad erg geschikt voor landweggetjes zoals je omschrijft. Deze ervaring heb ik inmiddels al enige tijd aan den lijve mogen ondervinden als bewoner van de Veluwe, bovendien bestaat mijn woon-werk verkeer vrijwel uitsluitend uit landweggetjes, drempels? boomwortels die het asfalt omhoogdrukken aan de rechterkant van de weg? de C5 ziet ze aankomen (zo lijkt het) en reageert hierop met een zijdezachte afvering. Klein nadeel t.o.v. bijvoorbeeld een Xantia of een 406 is het bochtengedrag van de C5, deze laatste gaat het liefst rechtuit daar waar je met de Xant en zeker de 406 lekker een bochtje kunt 'pakken'. Maar goed, het e.e.a. doet niets af aan de bochtvastheid, want dat is de C5 zeker. Voor de rest is de C5 de ultieme keuze wat betreft comfort en rijgedrag want voor een vakantie naar het verre zuiden zou ik me geen andere auto durven wensen!
Groeten,
Albert.
_________________ Peugeot 107 5 drs. XS Noir Caldera 2008 (ma femme)
Onze Citroën historie: 2 CV 6 (moi) 2 CV 4 (moi) 2 CV 6 (moi) BX Berline 1600 TZI Automaat (moi) XM Berline 2.0 LPG (moi) XM Berline 2.1 Diesel (moi) Xantia Break 1900 TD (moi) Berlingo Multispace Modutop 1600 16V (ma femme) C5 Break 1.6 HDIF L.P. (moi)
Onze niet Citroën historie zal ik jullie besparen, één troost: het was voornamelijk Frans
|
24 sep 2009 20:35 |
|
 |
cafevdb
V.I.P.
Geregistreerd: 26 jun 2007 20:36 Berichten: 439 Woonplaats: Eindhoven
Auto: Kia Sportage 2.0l AWD
Bouwjaar: 2011
Energielabel: C
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 71000
Naar boven
|
welkom en een mooie km-stand zeg. Dat wordt zeker nog jaren zweven. 
_________________ AX 1.1tge gris aluminium BX GTI Saxo vts Xsara break 16-16v rouge lucifer C5 2.0l exclusive auto C5 2.0l exclusive hand met tellerringen Kia Sportage 2.0L AWD
|
24 sep 2009 20:47 |
|
 |
Wimmie
V.I.P.
Geregistreerd: 27 mei 2006 23:55 Berichten: 4494 Woonplaats: Dordrecht
Auto: BMW 520i Touring G31
Opties: leer, fully loaded, ipod
Bouwjaar: 2021
Energielabel: B
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 45000
Kleur: Carbon Schwarz
Naar boven
|
Welkom hier Frans 
_________________ Sinds 17-1-2015 een BMW 523i Touring in High Executive [color=#0040FF]Mijn exen zijn 2 maal C5, 3 maal Xantia en 2 maal BX en een BMW 525i Touring, %23i Touring, 520i en nu een 520i Touring
|
24 sep 2009 21:46 |
|
 |
Elwin
|
Welkom!
Ik wil niet nieuwsgierig doen, maar kom je vandaan in Zeeland?
Groeten Elwin
|
24 sep 2009 22:58 |
|
 |
Menno
Beheerder
Auto: Citroën
Naar boven
|