Hallo, ik rij sinds 2 weken weer in een citroen rond, na een uitstapje naar 2 duitse merken , ben in toch maar weer citroen gaan rijden. Ik heb al BX , berlingo (grijskenteken) en 2 xantia's gereden , allen diesels. Nu met de lpg aktie van citroen een C5 break benzine versie gekocht met 78000 km op de teller en een G3 installatie laten inbouwen (inhoud 67 liter maar 51 liter bij de pomp). De vorige auto's waren altijd ex lease auto en ik had bijna een C5 break diesel gekocht met 160000 op de teller. Toen ik op internet de aktie van citroen nederland tegen kwam en ben toen gaan zoeken en vergelijken en rekenen. Ik had bijna een grijze C5 2.0 break prestige gekocht maar kwam in Heerenveen een zwarte C5 break 2.0 16 v exclusive met lederen bekleding tegen. Ik weet nog niet hoe het zwarte gaat bevallen , maar de auto bevalt verlopig prima. ( dat deden de andere citroentjes ook)
_________________ Sinds 17-1-2015 een BMW 523i Touring in High Executive [color=#0040FF]Mijn exen zijn 2 maal C5, 3 maal Xantia en 2 maal BX en een BMW 525i Touring, %23i Touring, 520i en nu een 520i Touring
Welkom, en dat gaat heel goed en goedkoop rijden, LPG geen omkijken na, net als een solex rijdt altijd
_________________ Met vriendelijke groet Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum