Welkom, altijd leuk, nog een break erbij... wat een slee he

Beetje afhankelijk van Type en Km stand :
- Kraakjes/rammel bij de ruiten van de voorportieren, op te lossen met WD40 of (anti rattle) vilttape
- Gaat de achterruit separaat open, en gaat 'ie
niet spontaan open bij ontgrendelen
- Aanlopende remmen voor of achter (voor; hangende handrmenkabel, achter; remklauw
los/scheef, sowieso ; gangbaar maken ivp evt piepen)
- verdeling warme/koude lucht oever de ventilatieroosters links en rechts. Zo niet; luchtmengselmotor defect, of liever, het huis waar de as ingrijpt. Oplossing, motortje met lagere as..
- Koppeling, afhankelijk van km stand, zeker boven 150K op letten
- Speling op de stuurkolom, onderkant vasthouden, stuur draaien, optisch controleren of de wielen meteen mee sturen, op gevoel met de motor uit (geen stuurbekrachtiging) voelen of er speling is.
- Werking van de pookjes aan het stuur, slecht werken
kan betekenen dat de Com2000 kaduk is (hele bedieningsombouw om het stuur).
Specifieker :
- 2.0 16v Benzine : Tikken in de motor bij koude start : Klepstoters (dure grap!)
- Allen met een LPG G3 installatie : Geen foutmeldingen (storing uitlaat gas, storing katalisator), anders misschien een probleem met de gasinstallatie, heoft niet, kan wel duur zijn. De melding is het gevolg van vele vele oorzaken, uiteindelijk betekend het; geen optimale verbranding/uitlaatgasmengsel...
Dat zijn denk ik wel de meest opvallende zaken, in volgorde van oplopende kosten
