Net een half uur zitten tikken, wil ik er een foto bij slepen, alles pleite! grrrrr.
Nog maar een keer,
Ben nu ruim een half jaar in het bezit van een schitterende
C5 V6 3liter Exclusive break.
Heb deze particulier gekocht, door de lokale dealer eerst laten controleren.
Alleen de achterruit ging niet open (draadbreuk) heb dit zelf opgelost door een dun draadje op het glas te plakken en op de juiste draden vast te solderen.
Een maand later LPi in laten bouwen, viel niet mee om een bedrijf in de buurt te vinden die dit kon bij dit model/ type motor, ben een paar dagen een het bellen geweest, uiteindelijk toch gelukt in A-dam bij vd Bilt.
Loopt super, geen gestotter meer wanneer de (67 liter ring)tank leeg is, hij schakelt stootloos weer terug naar benzine!
Weer een maand later een computer storing van de automaat, deze bleef de "R" stand aangeven, reed gelukkig wel gewoon door.
Bleek een microswitch defect, komplete unit rondom de pook moest vervangen worden, daar wordt je niet vrolijk van hoor!
Nu heb ik alleen nog storing aan m'n achterste parkeerhulp, dankzij het forum de oplossing (hopelijk) ook gevonden, heb een nieuwe sensor besteld en zal uit moeten zoeken welke er stuk is.
Heeft iemand deze al is gewisseld? geen idee of dit voor een leek te doen is namelijk.
Bij deze wil ook vragen of er iemand voorbeelden heeft van een C5 met folie!
Lijkt mij mooi om dit vanaf de B-stijl te laten doen, alleen welke kleur doe ik dan??
De auto kleur is gris iceland (lichtblauw) zat zelf aan blauwe folie te denken, dit werd echter weer afgeraden, iedeeen zijn welkom hoor!
Vandaag een RD4 N2 MP3 radio gekocht via
www.broekhuis-autos.nl, eindelijk weer MP3 in de auto!
Genoeg gekletst.......Groetjes
Erwin