Hallo mijn naam is Peter de Jong, ben weer terug op het forum na een 7 jaren weg te zijn geweest (andere auto"s, 2 citroen cactus en een Kia Niro) maar vrouwlief en ik keken toch altijd weer blij als we een c5 zagen. En sinds 8 juni dit jaar hebben we er weer een, een C5 tourer Exclusief 156 THP, we zijn weer helemaal gelukkig. Uiteraard laten we wanneer het nodig is de dame onderhouden bij Johan onze thuis garage waar we met onze vorige C5 ook altijd kwamen tot volle tevredenheid. Toen stond ik vermeld als rijkie(nu rijkeijs) Oh ja ze is van april 2011 en we komen uit spijkenisse
Auto: Citroen met identiteit crisis (DS7)
Opties: Veel te luxe voor een bouwvakker
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 160kkm
Kleur: Blanc Banquise
nou ja dapper, had voor de koop nog niet op het forum gekeken (heel dom) dus totaal niet bekend met problemen met deze motor. Wel gekocht bij een merk dealer met 6 maanden bovag garantie en met de wetenschap dat er een nieuwe distributie ketting is gemonteerd ed, dus maar hopen dat de dame heerlijk blijft rijden. EErste 3500 km zijn goed gegaan hihi
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum