Veel plezier maar ook veel problemen
Goeie dag,
Ik ben Mahesh Lalbahadoersing, woon in cuijk. Werk al 11 jaar in nijmegen bij NXP.
Ben negen maanden geleden vader geworden van een droom van een dochter.Heb altijd duitse auto`s gereden. Mijn vorige auto was een drie deurs polo 1.4tdi uit 2002. Jammer genoeg moest ik de polo inruilen (de baby wagen paste amper in de kofferbak en de maxicosi was ook een crime om in de auto te krijgen en er komt een tweede baby aan

).
Ruimte was belangrijk en mijn vriendin wilde absoluut geen station en we hadden een beperkt budget . Na het bekijken van de opties bleven de skoda octavia en de citroen C5 over dus de keuze was snell gemaakt. Op 11 Oktober 2007 hebben we dan een citroen c5 gekocht, ligne prestige uit 2002 111500km gelopen, kleur grijs met een g3 OB installatie en af fabriek navigatie bij Theo van Schijndel in Gemert. Garantie 6 weken en daarna alleen matriaalkosten en geen arbeidsloon.
De C5 rijdt heerlijk, ruimte ongelooflijk, relatief weinig herrie in de auto. De navigatie gebruiksvriendelijk.
Maar nu de andere kant.
Ik wilde mijn eigen radio inbouwen, een JVC met dvd speler en ook direct een parrot BT handsfree setje. Heb eerste instantie de iso stekkers verbonden en gedacht dat dat goed was wat ook leek maar toen ik uitstapte en de auto op slot wilde doen deed de vergrendeling het niet meer pfffff. Dit is inmiddels met de juiste stekkers en 160 euro aan onderzoekkosten bij de citroen dealer in nijmegen opgelost. Alleen heb ik nu geen geluid meer van mijn navigatie.
Eind december is de aansluiting van de middenstuk naar de eindemper doorgerot en hing de uitlaat los onder de auto. Vervangen bij de kwikfit voor 90 euro wat mee viel. Kort daarop ging er een lampje branden in mijn dashbord en ook de melding service en kreeg ik de melding storing uitlaat ..... werkt niet naar behoren (welke ik nog steeds heb).
En nu is de deurklink afgebroken. Bulters nijmegen vraagt daar 143 euries voor, dit ga ik dus zelf proberen te repareren aangezien de klink opzich maar 41 euro kost.
Binnekort komt de 120000km beurt, welke ik had begrepen toen ik de auto kocht een kleine beurt met distributie riem te zijn maar nu ik verder heb geinformeert een van de kostbaarste gebeurtenissen te zijn. ben benieuwd.
Door deze problemen heb ik vaak hier op de forum gekeken en nu eindelijk besloten om lid te worden om lief en vooral leed te delen

.