Nadat ik mijn xantia break 1.8 8 kleppen op LPG zeker 2 keer betaald had vanwege alle reparaties en een nieuwe motor bij 110.000 km even een aantal jaren afgehaakt om bij te komen van de schrik. Nu toch weer een citroen gekocht een c5 2.0 break uit 2003 op lpg. Nog geen ph2 begrijp ik inmiddels. Ik had het advies gekregen dat ze v.a. 2003 beter waren. Ben inmiddels al aardig wat ditjes en datjes tegengekomen en gerepareerd. Op de brug zag ik toch wat olie lekkage aan de kant van de distributieriem (in 10.000 km terug vervangen) Een slechte keerring dacht de monteur. Maar even afwachten. Rijd heerlijk. Morgen even 4 nieuwe bougies monteren waarna ik hoop dat hij bij lage toeren wat beter loopt. Moet nu een lekke ruitensproeiertank vervangen. Vloeistof loopt er gelijk weer onder uit tijdens het ingieten. ws kapot gevroren. Nou we gaan het allemaal beleven. Zal even een draadje opstarten over het vervangen van dat tankje.
Vriendelijke groet
Perry finalc5
_________________ Vriendelijke groet, Perry (finalc5)
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ik denk inderdaad dat vanaf 2003 de kinderziektes er wel uit waren. De late Ph.1 hebben al sommige zaken van de Ph.2 zoals bv. de regensensor voor de ruitenwissers).
Ik zie dat je al een nieuwe draadje over de wasvloeistof reservoir bent begonnen. Dat hoefde niet, hoor. Er is genoeg te vinden. Bv. hier
_________________ Met vriendelijke groet Herman......... Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum