Die piep of gong is inderdaad gewoon inschakelen van de achteruitversnelling. Staat ook in het boekje geloof ik. Maar die had ik bij de profrit nog niet gelezen ha ha

dubbel lol.
Ben vandaag op forum bezig geweest. Vanmorgen de kerstversiering hier weer naar de zolder verhuisd en de hele middag bezig op forum voor een aantal zaken.
De parkeersensoren; gaan denk ik weer van Conrad komen en zelf inbouwen. Bij de alfa ook gedaan. Was geen probleem. Moet nu wel de kabel van de display onder dakhemel doorvoeren en das bij de Break een heel end. Wil niet aan de zijkanten pielen ivm de plofzakken.MP3 speler aansluiten. Toen ik de auto ophaalde zat er een carkit in. Die heb ik er inmiddels uit. Onder de afdekking bij de pook zat een kastje waar ik de stekkers van de carkit uit gehaald heb. Kastje laten zitten. Morgenmiddag eens verder kijken wat dat voor een kastje is eigenlijk. Mogelijk dat ik daar iets mee kan.
Plaatsing van mijn navigatie Garmin Zumo 550. Zal wel iets met Brodit clip worden want wil geen zuignap aan raam. Zit alleen nog een beetje te kijken hoe dan het geheel aan dat brodit ding vast te maken Veel hierover op forum te vinden maar helaas met weinig foto's.
Zo kom je de derde kerstdag dus ook wel door.