Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 

GJO

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Van Duits naar Frans 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Van Duits naar Frans
manny21479 schreef:
Had misschien beter een gelijk een 136 pk versie als de mijne kunnen nemen,had je een hop werk bespaart :) jammer dat je voiture zo toe gaat takelen :o ben benieuwd hoe je dame daar op reageert.Vind het ook niet echt een auto voor een hoog SJONNIE gehalte,meer voor lekker te cruissen langs de cote a zur :lol: succes met het oppimpen en ben benieuwd hoe het uitpakt :smt203

Ik weet wel als er ooit een ander komt dat deze idd min. 136 PK gaat krijgen :!: . Toe takelen is een groot woord. Als je deze link bekijkt http://www.citrosport.nl/leden.php?lid=8 dan kun je niet zeggen dat deze is toegetakeld (tenminste dat is mijn mening....het is er wel eentje die er netjes uitziet die kant wil ook op) Mijn ouders hebben een huis in Frankrijk :D (ergens in de Loire). Dus Ik ben daar aan het cruisen geweest :smt203 .

29 aug 2009 16:42
C5club extreme Die-Hard
C5club extreme Die-Hard

Auto: C5 Break Difference2 66kW (DW10TD/RHY)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09867
Productienummer: 10335
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 349500
Kleur: gris orageux (EYTC)
KPH: Achter

Naar boven
Antwoord met een citaat
manny21479 schreef:
Had misschien beter een gelijk een 136 pk versie als de mijne kunnen nemen,had je een hop werk bespaart :)
Ik vind het juist sympatiek van Elwin van plan is. Dingen zelf verbeteren geeft een kick dus ik ben heel benieuwd naar de ervaringen van Elwin.
manny21479 schreef:
jammer dat je voiture zo toe gaat takelen :o ben benieuwd hoe je dame daar op reageert.
Ik maak me alleen een beetje zorgen over de versnellingsbak. Maar goed, die is waarschijnlijk gemaakt voor >500k km en dat haalt toch praktisch geen auto, dus boeie :lol:
manny21479 schreef:
Vind het ook niet echt een auto voor een hoog SJONNIE gehalte,meer voor lekker te cruissen langs de cote a zur :lol: succes met het oppimpen en ben benieuwd hoe het uitpakt :smt203
Wat hij van plan is valt toch reuze mee?

29 aug 2009 17:14
Profiel
Antwoord met een citaat
http://94.100.115.137/724100001-7241500 ... _R2Um.jpeg

KPH.. Hij zit niet helemaal centraal en er zitten gaten in de kentekenplaat. Dus van het weekend nieuwe kentekenplaten bestellen (das gelukkig woensdag ochtend al). Daarna weer eens opnieuw plaatsen.

Beetje entertainment onderweg kan ook geen kwaad

http://94.100.114.185/724100001-7241500 ... _EQM1.jpeg

07 sep 2009 20:44
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3