Re: YES - vrijdag onze C5 afhalen!
martijn v o schreef:
Shit 100000 km?
Mijn rijgemiddelde is 65 km/uur
100000/65=1538 uur
Dan blijven er per jaar nog 1600-1538= 62 uur over om te werken.
Hoe doe je dat dan??
Groet Martijn.
PS en ja het is mooi in Ruurlo en de pannekoeken smaakten prima.
wonen in Ruurlo en werken in Cruquius(Haarlemmermeer) schiet al een aardig end op met km'ers (ca. 65.000). Als je ook nog eens één x in de week naar parijs of bretagne rijdt, lopen de km'ers al snel richting de 100.000. Niet om jaloers op te zijn overigens... Als die ijd om te rijden en daarnaast werken past echt niet in de standaard 8 uur werken per dag.
Inmiddels trouwens mijn auto opgehaald! - BLIJ -

Echt een limousine in vergelijk met alles wat ik hiervoor heb gehad:
Passat, A4, 307SW, Vectra, V40, Alfa Spider, Mondeo, etc etc.
Zijn veel te druk met rijden om foto's te maken. Heb wel mijn profiel inmiddels iets ge-update met de kleurcoder en het productienummer. De Monza wielen zijn echt héél erg mooi onder deze auto, blij met de smaakvolle keuze van Ruesink

op ons verzoek de 15" om te ruilen voor 16". De auto gaat vrijdag opnieuw terug om de achterklep te laten bijwerken en spuiten. Ook komt er dan en nieuw lcd display, en een nieuwe motorklep isolatieplaat in, diebeide ten tijde van moment van afleveren nog niet beschikbaar waren.
Zodra ik de tijd heb en het weer is ok, al ik de auto eens vastleggen op de gevoelige plaat. Trouwens de verjaardag ging niet door en dus de rit naar Zoetermeer evenmin (sorry Harm, hou me wel nog aanbevolen voor de KPH'ers voor en achter).
Roel