Re: Een nieuwe C5 rijder besmet met het Citroen virus
EvilTwin schreef:
Welkom, maar moet je met zo'n naam niet op afgedankte frituurolie rijden?
Nee, op visolie natuurlijk...
_________________ Johan
22 jan 2012 18:01
Peebee
V.I.P.
Geregistreerd: 29 jun 2010 19:56 Berichten: 4498 Woonplaats: Genderen NB
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
Re: Een nieuwe C5 rijder besmet met het Citroen virus
Even een kleine update.... Inmiddels staat de teller op ruim 211.111 ( 6000km verder ) en tot dusver geen enkele probleem/storing. ( afgezien van de voorbanden die iets beter uitgebalanceerd moeten worden, last van trillingen bij 130+) Wat fijn rijdt die c5 toch...nog beter dan mijn vorige xantia met comfortbollen!!! gister nog even wat puin naar de stort gebracht met de c5....ff achterbank neer klappen, kleedje eroverheen en dik 450 kilo aan stenen erin gegooid. ( ik heb een trekhaak, maar was te gemakzuchtig om een aanhanger te regelen ) De kont van de c5 lag op de grond, maar zodra ik de sleutel omdraaide was het binnen no time weer op de normale hoogte en met de rit naar de stort, vernam ik helemaal niets dat er ruim 450 kilo aan stenen in de kofferbak lag! Wat een rijgenot!! mijn vrouw en ik zijn nog steeds helemaal in de wolken met onze c5 en wat mijn vrouw en ik betreft blijven we citroen rijden, ik betrapte mijn vrouw al op het kijken naar een c6 als eventuele opvolger later van onze c5!
wat ik wel 1 dezer dagen ga doen is wat doen aan de verweerde koplamp units van de c5, die zien er dof uit.....en dat kan gewoon niet bij een auto van deze allure. Dus ik heb de turtle wax headlight restorer kit gekocht en ga hopelijk deze week de c5 ermee onder handen nemen.....ik zal de voor en de na resultaat wel posten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum