Hallo allemaal,
Ik snuffel hier al een tijdje rond, dus het wordt wel eens tijd dat ik mezelf voor ga stellen.
Ik ben Rolf, 30 jaar oud; uit Zwolle
Sinds 5 december (geen cadeautje) ben ik de trotse eigenaar van een C5 2.0 Ligne Prestige. Ik heb deze als ex-lease gekocht bij een handelaar in Zwolle.
Het was ophalen van was erg spannend, want na 7 minuten (onderweg naar huis) viel ie stil en deed ie helemaal niets meer. Daar sta je dus, in de regen op een druk kruispunt, met 1293 kilo glimmend metaal.
Op dat moment baalde ik stevig dat in mijn mooie betrouwbare Xant had ingeruild. Bovendien, kan ik die handelaar wel vertrouwen met zijn "garantie op alles" ??? Gelukkig viel het mee, meteen de handelaar gebeld en binnen tien minuten stond er een monteur naast me. Hij kon het probleem niet vinden en heeft de auto meteen naar de dealer gesleept. De brandstofpomp bleek vast te zitten en werd vervangen terwijl ik aan de koffie zat. Verder bood de man netjes zijn excuses aan, en uiteraard viel het allemaal onder de garantie.
Sinds die tijd rijdt ie probleemloos, ook de vakantie naar zuid-frankrijk ging prima!
Ik vind het een waardige opvolger van mijn Xantia