Hallo C5 liefhebbers. Mijn naam is Hendrik, 53 jaar, en woonachtig in Leeuwarden. Na wat omzwervingen ben ik na 3 xantia's, toe aan mijn derde C5. Oude liefde roest niet zeg maar. Ik heb een goed onderhouden zwarte C5 break van de eerste eigenaar weten aan te schaffen. Bouwjaar 01-2004. Van buiten en motorisch na 204dkm een zeer nette auto. Wat er van binnen is gebeurd heeft me 2 dagen gekost om dat er weer goed te doen uitzien. Bij deze kan ik nu weer heerlijk genieten van het geweldige comfort en hopen op vele kilometers. Groeten
_________________ Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.) Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
04 mei 2020 13:00
boes
C5club Extreme Poster
Auto: Citroen met identiteit crisis (DS7)
Opties: Veel te luxe voor een bouwvakker
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 160kkm
Kleur: Blanc Banquise
distributie is gedaan in 2014 op 122 dkm. volgens mijn idee dus weer aan de beurt op 240 dkm of 2024 conform de sticker onder de motorkap. is het anders dan hoor ik het graag. Het is trouwens een 2.0 mocht daar nog verschil in zitten. verder is de onderhoud historie volledig bijgehouden. achterruit gaat niet open dus daar gaan we in het forum even naar op zoek. aangezien dat vaker voorkomt is daar wel iets over te vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum