Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 daar zijn we dan 
Auteur Bericht
C5club Newbie
C5club Newbie

Auto: Break Difference
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 284000
Kleur: grijs

Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht daar zijn we dan
ik was al een tijdje lid van het forum maar vandaag hoor ik dan ook eindelijk echt bij de club.. ik heb vandaag mijn eerste C5 op mogen halen.. hoera

Na een lange historie van allemaal verschillende soorten en merken auto's kwam als laatste een Renault Kangoo.. Deze was aangeschaft voor maar 1 reden, alles kon erin! Aangezien mijn vriendin bijna elk weekend weg is voor de hondensport, inclusief 4 honden en een halve kampeer uitrusting en ik er ook nog ergens bij moest zitten.

Nadat ik een andere baan had gekregen werd het toch wat moeilijker.. huis/werk was een uurtje rijden plus nog alle kilometers in het weekend kwamen we al gauw op zo'n 1000 km per week terecht en ondanks dat de Renault uitstekende stoelen heeft voor zo'n soort auto wou baasje toch wel iets meer comfort. (beetje heel veel meer)

Op zich is dat nog vrij eenvoudig maar dan komt de ruimte weer om de hoek kijken en uiteraard de prijs. De afgelopen 4 maanden ben ik dan gericht op zoek gegaan naar een C5 en heb deze afgelopen week dan ook gevonden, met daarbij een zeer goede inruil prijs voor de Kangoo en de deal was toen ook snel gemaakt.

Wat zeer grappig was, is dat ik eerst keek naar de ruimte van de auto.. maar naar mate ik steeds meer de C5 te weten kwam ik deze auto ook steeds meer ging waarderen en nu ik de eerste 110 km ermee heb gereden moet ik zeggen dat ik dit de fijnste auto vind die ik tot nu toe in de afgelopen 25 jaar gehad heb.

Binnenkort zal ik een eigen draadje maken over mijn C5.

:cit4

13 jul 2013 22:10
Profiel
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan

Auto: C5 Berline 2.0 HDiF 16v Exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Energielabel: E
Phase: 2
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 106.000
Kleur: rood

Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: daar zijn we dan
Welkom bij de club............wijsheid komt met jaren zullen we maar zeggen :smt190 .........de citroen c5 is een perfekte keus. Geniet ervan.

13 jul 2013 22:16
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]