Even (achteraf) voorstellen
Hallo,
ik zat al vrolijk mee te posten toen ik zag dat er een voorsteltopic is.
Ik kom uit de XM hoek, rij sinds 2002 XM, eerst een 2.0 8v, daarna een 2.0 turbo (TCT), toen een 2.1 TD en die is vorige week overleden. Nu ben ik overgestapt naar C5, dat is eigenlijk een beetje toeval. Het idee was om door te stappen op de Xantia of misschien toch weer een XM, maar mijn garagehouder moest van zijn eigen C5 af vanwege te weinig kilometers icm het rijden op gas.
Ik kan dat gas prima gebruiken en het scheelt me zelfs aanzienlijk in de wegenbelasting. De C5 komt uit 2001 en heeft er ongeveer 230k opzitten. De kleur is Vert Galant (KRS) en wat voor piket er verder op zit ben ik nog niet uit. Ik rij wel op confortbollen en weet dat de onderhoudshistorie bekend en puik is van deze auto. Alle kwalen zijn er al uitgegroeid en hij is gewoon in nette staat.
Ik kijk zijdelings of ik ergens leer tegenkom, maar heb geen prioriteit. Ik wil volgende maand een carkit inbouwen en ben me daar nu een beetje op aan het oriënteren. Ook heb ik een setje xenon klaarliggen uit de XM (ja, wel met H7 pitten erbij) Ik woon in de regio Alkmaar.
Bij vragen of opmerkingen ben ik altijd aanspreekbaar,
Met vriendelijke groet,
Pepijn
Dit is de auto, er zitten gewoon doppen op, maar op de foto nog even niet :