Weer een tevreden C5 rijder erbij....
Een paar weken geleden kwam ik toevalligerwijs op de C5club-site terecht, maar ik had me nog niet bij de newbe's gevoegd, dus dat werd hoog tijd...
Sinds een klein half jaar kan ik weer met volle teugen van de Double Chevron genieten.
Na aan paar jaar het BX virus te hebben gehad en daarna (verplicht) in duits leaseblik te hebben rondgetuft

, was het eindelijk weer zover.
Afgelopen zomer heb ik een pracht van een break kunnen bemachtigen die nog niet eens ingereden was. In glimmend Rouge Lucifer kwam ik een 2.0 16V in Exclusive-uitvoering tegen met 5-bak, beige leder, (RD2) navi etc., die krap 50.000 km achter de sloffen had. Na de proefrit was de bekende grijns niet meer van het gezicht te krijgen, dus de aankoop was een feit.
Ondanks het feit dat de wagen maar 1 kleine onvolkomenheid heeft, waar de garage tot nu toe geen oplossing voor heeft kunnen bieden (een onregelmatig stationair en rond de 2.000 tpm "hikt" de motor met enige regelmaat) is het steeds weer een feest om in te stappen en rond te zweven. Dat heb ik met het duitse leaseblik nou nooit gehad....
Het enige wat nog ontbreekt is een tweetal KPH's, maar dat duurt hopelijk niet lang