Gompie het heeft toch iets langer geduurd dan een weekje. Was iets misgegaan met de bekleding. Ik had halfleer besteld maar het was stof geworden. Hij is nu achteraf met volledig leer bekleed en dat was het wachten waard! Als het zonnetje weer eens schijnt zal ik wat foto's maken want in de regen is zo somber. Dus met een beetje geluk wordt dat over een paar weken ofzo? Hij rijdt trouwens subliem en ik heb niet het idee dat ik rijcomfort heb ingeleverd door de 19 inch. Misschien is het wel zo, maar wat niet weet wat niet deert....
10 feb 2009 21:45
ms-c5
V.I.P.
Geregistreerd: 18 jan 2008 22:43 Berichten: 2861 Woonplaats: Hardenberg
Auto: C5 Ph-III 2.0 16V Sedan Exclusive
Opties: Full Options
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12027 CJ
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: (Kgnc)Bleu Bourasque
Welkom Sander, van harte proficiat met je Tourer! En wat betreft de kleur: Bij ons zeggen ze 'voak be'j te bange' wat zoveel betekend als 'vaak ben je te bang' Jij durft tenminste, ja en Witbrik ook natuurlijk. Ben zeer benieuwd naar de foto's! Moet ongetwijfeld mooi zijn, zo'wit exemplaar op grote sloffen...........
Veel veilige en comfortabele kilometers toegewenst,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum