Re: De meest voorkomende kwaaltjes en eigenaardigheden ?
Tja, bij mij wil de boordcomputer tijdens het rijden wel eens een keer resetten. Piep piep alle lampjes knipperen een paar keer, na de eerste schrik lijkt er niets aan de hand. Best wel eigenaardig toch?
05 okt 2010 22:12
Reacties: 215
Weergaves: 122296
Even voorstellen
Hallo C5 liefhebbers,
Vrijwel alle jaren dat ik mijn rijbewijs heb, rondgereden in een Citroën. 2* GS, 2* BX en nu al een jaar of 9 de C5. Omdat ook mijn C5 wel eens wat kuren vertoond, is het forum een feest van herkenning. Ik dank de leden voor de vele mooie en nuttige bijdragen.
mvg. Bart
Vrijwel alle jaren dat ik mijn rijbewijs heb, rondgereden in een Citroën. 2* GS, 2* BX en nu al een jaar of 9 de C5. Omdat ook mijn C5 wel eens wat kuren vertoond, is het forum een feest van herkenning. Ik dank de leden voor de vele mooie en nuttige bijdragen.
mvg. Bart
05 okt 2010 21:53
Reacties: 1841
Weergaves: 1497386