Re: uitbouwen van luidspreker achterdeur links
Johan niet te veel inzetten
18 mei 2011 14:11
Re: uitbouwen van luidspreker achterdeur links
Ik ga zo snel moglijk naar de versterker zoekn achter het dachbord kastje en daar de bedrading nakijken.
Een ding is zeker het is de luidspreker die kraakt.
Nogmaals dank aan jullie die mijn vraag beantwoorden
Groeten.
Een ding is zeker het is de luidspreker die kraakt.
Nogmaals dank aan jullie die mijn vraag beantwoorden
Groeten.
16 mei 2011 20:52
Re: uitbouwen van luidspreker achterdeur links
Ik ben hier nog eens terug.
Mijn probleem met het kraken van de luidspreker is nog steeds niet opgelost.
In de garage van citroen zijn ze niet happig, zij hebben wel eens met de wagen rondgereden en geluisterd maar dat was het dan, daarna hebben ze me naar een installateur auto radio's gestuurd ...
Mijn probleem met het kraken van de luidspreker is nog steeds niet opgelost.
In de garage van citroen zijn ze niet happig, zij hebben wel eens met de wagen rondgereden en geluisterd maar dat was het dan, daarna hebben ze me naar een installateur auto radio's gestuurd ...
15 mei 2011 12:07
Re: Welk type radio is dit?
Ja kan twee lipjes losmaken onder deze knoppen en kan dan het blok een centimeter klikken maar dan blijft alles vast zitten waar moet ik dan verder sleutelen aub
25 jan 2011 16:16
Re: Welk type radio is dit?
het gaat om de foto van jw-nhs
25 jan 2011 15:40
Re: Welk type radio is dit?
u bedoelt de twee kappjes links en rechts maar deze bezit ik niet bij mij gaat het enkel om het rechthoekig gedeelte in de laatste foto.
25 jan 2011 15:38
Re: Welk type radio is dit?
Hoe kan je bovenstaande radio uitbouwen aub
25 jan 2011 15:28
Re: uitbouwen van luidspreker achterdeur links
kan iemand mij vertellen hoe ik de radio uitbouw om mijn verbindingen na te kijken .
Mijn kraken is nog steeds niet opgelost.
groeten
Mijn kraken is nog steeds niet opgelost.
groeten
25 jan 2011 14:16
Re: uitbouwen van luidspreker achterdeur links
Ga beide proberen
geef later resul.
Al bedankt voor de snelle reactie
Groeten
geef later resul.
Al bedankt voor de snelle reactie
Groeten
16 aug 2010 18:15
Re: uitbouwen van luidspreker achterdeur links
JA ik ben terug na een lange pauze.
Ik heb de luidspekers gewisseld maar het heeft niets opgebracht.
Het gekraak blijft in de linker luidspreker boven in de achterdeur.
Nu heb ik de bedrading ingetapet tot aan de pedalen maar mijn probleem blijft.
Iets nieuws ontdekt als ik mijn radio af zet en ik ...
Ik heb de luidspekers gewisseld maar het heeft niets opgebracht.
Het gekraak blijft in de linker luidspreker boven in de achterdeur.
Nu heb ik de bedrading ingetapet tot aan de pedalen maar mijn probleem blijft.
Iets nieuws ontdekt als ik mijn radio af zet en ik ...
16 aug 2010 12:51
Re: uitbouwen van luidspreker achterdeur links
Ik ga morgen eens links en rechts wisselen dan weet ik of hij stuk is.
Anders hoe kan ik een slecht contact vinden aan de radio ? hoe bouw je heel dat computer systeem uit in die console.
Het is een systeem met ingebouwd scherm .
Anders hoe kan ik een slecht contact vinden aan de radio ? hoe bouw je heel dat computer systeem uit in die console.
Het is een systeem met ingebouwd scherm .
17 dec 2009 17:47
Re: uitbouwen van luidspreker achterdeur links
Ik heb de luidspreker nagekeken en deze is stevig gemonteerd. de verbindingen zitten goed vast wat zou dan de reden kunnen zijn dat deze ene van de zes kraakt. Hulp graag Bedankt bij voorbaat.
17 dec 2009 13:42
uitbouwen van luidspreker achterdeur links
Ik bezit een c5 exclusive gister bij het in een put rijden kraakte plots mijn luidspreker in de achterdeur ,en nu telkens mijn wagen een beetje schokt kraakt de luidspreker.
Kan mij iemand ver tellen hoe ik de luidspreker kan bereiken.
Is het nodig heel de bekleding van de deur te halen of kan ik ...
Kan mij iemand ver tellen hoe ik de luidspreker kan bereiken.
Is het nodig heel de bekleding van de deur te halen of kan ik ...
17 dec 2009 10:46
Re: Controlelampje emissiesysteem
Werd niet uitgelezen maar ik kreeg te horen van mijn dealer eens goed gas geven in vrijstand en het zou verdwenen zijn . Werkelijk het is verdwenen.
15 jul 2009 19:54
Controlelampje emissiesysteem
Geachte lezers,
Zonet is bij mijn C5 HDI 138 Exclusive het boven vernoemd lampje gaan branden.
De wagen vertraagde even maar nadien kon ik terug hogere snelheden halen.
Bij het stoppen en terug starten van de wagen blijft het branden.
Wat kan de oorzaak zijn?
Kan ik verder rijden?
In het instructie ...
Zonet is bij mijn C5 HDI 138 Exclusive het boven vernoemd lampje gaan branden.
De wagen vertraagde even maar nadien kon ik terug hogere snelheden halen.
Bij het stoppen en terug starten van de wagen blijft het branden.
Wat kan de oorzaak zijn?
Kan ik verder rijden?
In het instructie ...
12 jun 2009 13:55