Herman schreef:Hij werkt voor de konijnklijke luchtmacht Vliegbasis Gilze rijen, dus geen zandhaas Duck of waterkonijn
Hé dat is bij mij zowat om de hoek
Herman schreef:Hij werkt voor de konijnklijke luchtmacht Vliegbasis Gilze rijen, dus geen zandhaas Duck of waterkonijn
Het principe is dat voor een grote manifestatie in Zolder, alle volwassenen (meer dan 14 jaar) en alle voertuigen moeten gescand worden als ze binnen gaan (en als ze buiten gaan gescand, en nog eens willen binnenkomen terug gescand). Dus voor het zoontje, zonder kaartje géén probleem.
Dan de parade : er mag enkel op zondag gereden worden op het circuit (en off-road voor 2 PK en C-Crosser) – strenge milieuvoorwaarden van de gemeente Heusden-Zolder (zelfs een onderbreking tussen 12.00 en 13.00 uur !). Wij komen met het organiserend comité nu ééns per week samen, volgende keer over het programma. Een externe firma zal ingeschakeld worden om de website aantrekkelijker en meertalig te maken.
Wat niet op de website staat (en evenmin op de gedrukte formulieren) :
In voorverkoop 25 €/twee personen twee dagen, 10 € per bijkomende persoon twee dagen, rallyplaat zeker ontvangen en rijden op circuit zeker mogelijk.
Tickets ter plaatse : 35 €/twee personen twee dagen, 10 € per bijkomende persoon = bezoeker één dag, rallyplaat ontvangen niet zeker, rijden op het circuit niet zeker ! Alles hangt af van de toeloop op zondag.
Voor de meeste wel, ik moet er wellicht eerst bijna doorheenRonald schreef: Ps. Ohja, voor de meeste Nederlanders is het dichterbij dan Maastricht!
Inderdaad, het loopt nou niet bepaald storm.....Roman schreef:normaal had ik willen gaan..
maar dat is nu opeens niet meer zo zeker...

Roman schreef:normaal had ik willen gaan..
maar dat is nu opeens niet meer zo zeker...