Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie wielen, remmen & hydrauliek.
Auteur |
Bericht |
Klussie
Achterruiten specialist
Geregistreerd: 28 mei 2006 16:09 Berichten: 6469 Woonplaats: Anna Paulowna
Auto: 2.2 HDiF 200PK / 450 Nm Exclusieve VF7RW4HLADL514150
Opties: Dashcam voor en achter
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2013
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 13367
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 148.000+
Kleur: Met wit meer pit EWPB
Naar boven
|
Re: Dweilen
Nee, de hoogteregelaar wordt dan iets anders afgesteld (op de stabilisatoras).
_________________ ...Deze C5 sinds 21-11-2020...Gekocht bij km.stand 148.200...
Voor Kwebbel; C3 1.4 bj 2002 Grtz, Arie
Als je haast hebt moet je eerst gaan zitten en als je veel geduld hebt, verveel je je nooit.
"MIJN SPECIALIST VOOR DE NOORDKOP"
|
15 maart 2011 09:50 |
|
|
peeke 1972
C5club Bikkel
Geregistreerd: 10 jan 2011 21:08 Berichten: 384
Auto: C5 break Hdi Sx 136pk
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 173000
Kleur: ganache
Naar boven
|
Re: Dweilen
Ah zo. Onze dame is nu eindelijk binnen voor de verwarming en dat dweilen. Als ze niets vinden en er is geen beterschap is zal ik dit dan eens vermelden als oplossing.
|
15 maart 2011 12:45 |
|
|
mizuno
C5club Fan
Geregistreerd: 20 jan 2013 23:02 Berichten: 71 Woonplaats: Lage Zwaluwe
Auto: C5 Berline 2.0 exclusive
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 96.000
Kleur: grijs
Naar boven
|
Re: Dweilen
Even terug komen op deze oude topic!! Ook ik had last van dweilen boven de 130 km. Jonge jonge wat een *** auto. Door alle topics gebladerd te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat deze C5 exclusief gewoon stabiel moest zijn. Na de auto gebalanceerd/uitgelijnd / nieuwe banden /stabilisators / contr olie enz gedaan te hebben nog geen resultaat naar behoren. Toen las ik over dat de auto 15 mm verlaagd moest worden om dit probleem uit de wereld te helpen. Ik naar de citroen garage waar men dit direct zonder weerstand deden. Maar na een proefrit door de monteur werd deze oplossing tegen gesproken. De auto was te laag en de eind blokken werden over de diverse drempels aangesproken. De monteur vergeleek het met de petjes jongens met verlaagde auto's welke stug zijn af geveerd. Na een aanpassing waar de auto LETOP hoger werd afgesteld,was voor mij na een proefrit met even de 170 km aangetikt te hebben duidelijk. De stelling om te auto te verlagen was ieder geval in mijn geval niet de oplossing. Mijn conclusie: Hoogte opnieuw afstellen en proef ondervinderlijk ervaren of het beter is.
|
06 nov 2014 14:42 |
|
|
goudfrank
V.I.P.
Geregistreerd: 16 aug 2014 13:59 Berichten: 1236 Woonplaats: De Stad Klundert
Auto: Break 2 liter LP
Opties: Pack André en Toverknopje
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09261
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 335404
Kleur: EZRC**
KPH: Achter
Naar boven
|
Re: Dweilen
Het is stil in dit draadje. Is dit een dweil pauze?
Ik had verwacht dat wel iemand aan zou geven dat het veranderen van de hoek waaronder de (versleten) adals belast worden, een niet afdoende symptoom bestrijding was gebleken.
Ik blijf benieuwd.
_________________ Groet, Jan 20 april 2019 afscheid genomen van de C5.
|
20 dec 2014 18:44 |
|
|
|
Wie is er online |
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|