Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO

Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie wielen, remmen & hydrauliek.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 ervaringen reifen.com ? 
Auteur Bericht
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 03 aug 2013 20:16
Berichten: 590
Woonplaats: Nijmegen
Auto: C4 Grand Picasso 1.2 Puretech
Opties: nee, wel aandelen en een woekerpolis.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Energielabel: B
kilometerstand: 30000
Kleur: Gris Sable


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: ervaringen reifen.com ?
Ik had beloofd dit topic nog terug te koppelen over mijn inmiddels niet zo positieve ervaringen met Reifen.com.

Ook de tweede keer een bestelling plaatsen maar dan vanuit internet explorer ging mis. Het geld was overgeboekt en de bestelling niet geplaatst (hoe was dat spreekwoord van de Ezel ook al weer?). Ik heb toen direct een nieuwe bestelling gedaan met de keuze "vooraf overmaken" i.p.v. Sofort telebankieren, omdat het geld daar nu immers toch al was. Dat ging goed en de bestelling was op die manier toch geplaatst. Maar ik kreeg een dag later een melding dat de banden niet meer leverbaar waren en er werd een alternatief aangeboden. Hankooks voor een prijs die duurder was als hier in Nederland. Dus niet op ingegaan.

Het lijkt erop dat Reifen.com via zijn klanten de prijzen van de banden actualiseert. Bij allebei de bestellingen die als "leverbaar" op de website stonden kreeg ik terug te horen dat ze niet leverbaar waren. De volgende dag waren de banden 30€ per stuk duurder en stond er gewoon "leverbaar" bij. Ik was intussen wel 2 uur tijd kwijt en tweemaal een kwartier bellen naar duitsland.

De positieve dingen waren dat het geld beide keren keurig na drie dagen terug stond op mijn rekening en dat je op gestuurde e-mails binnen een dag antwoord krijgt en netjes behandeld wordt, dat dan weer wel.


groet Zwever

_________________
Waar is het geduld gebleven? Het lijkt wel of we meer in de weg dan op de weg rijden....


22 jun 2014 11:24
Profiel
C5club extreme Die-Hard
C5club extreme Die-Hard
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2011 20:11
Berichten: 766
Auto: C5 2.2HDi Tourer
Opties: Exclusive, beige leer, panoramisch dak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 200000
Kleur: Zwart parelmoer


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: ervaringen reifen.com ?
JW-NHS schreef:
Jooster schreef:
c5jan schreef:
Er zijn momenteel meer problemen met webformulieren in Chrome. Daar kan reifen.com niets aan doen. We hebben er als BX club ook last van, bestellingen die niet doorkomen. Gelukkig schrijven wij niet meteen bedragen van rekeningnummers af...


Best een holle frase. De vraagsteller (die overigens zelf niet ergens de "schuld" neerlegt) noemt niet het type besturingssysteem, .....


Die noemde hij wel, als ik het goed lees:
Zwever schreef:
......Ik had het niet via de browser Chrome moeten doen maar via internet explorer volgens hen


Groet,
JW

Nope, dat is niet het besturingssysteem maar de browser. Waarvan het versienummer erg van belang is, staat er ook niet bij.

@Zwever. Jammer dat het niet goed ging. Zelf heb ik qua prijs en service erg goede ervaringen met EJ Banden. En ben ik dit soort technische problemen niet tegen gekomen. Wellicht voor een volgende keer.


22 jun 2014 23:40
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.