Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 




Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Radio doet PIEP....PIEP....PIEP 
Auteur Bericht
C5club Newbie
C5club Newbie

Geregistreerd: 23 sep 2018 16:50
Berichten: 2
Auto: citroen berlingo
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Versnellingsbak: EAT8


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Radio doet PIEP....PIEP....PIEP
Dank je wel, maar ik woon in hongarije zou je mij het schema willen mailen?


C5HDI110 schreef:
Als Leo kan aangeven in welke regio hij woont, dan is er vast wel iemand met een Lexia die kan helpen.
Voor regio 010, mag je mij lastig vallen ;)
JoeBarTeam schreef:
Oplossing (maar niet voor een leek :ugeek: )
Heb het gepiep gestopt mbv het schema van de radio uit een oude post hier op het forum. De radio werkte dus prima, ook op de stuurbediening alleen gaf hij dus elke keer een vervelende piep om de seconden. In het schema zag ik bij IC800 op pin44 'BEEP' staan. Ik heb met een scherp mesje het print baantje door gekrast, en nu is de vervelende piep weg. Spaar me weer 40 euro uit om hier in Dordt de radio te laten in leren.
Heb er geen rare gevolgen van (alles werkt naar behoren)

Dus effe samengevat: voor de handige doe het zelver, (het gaat hier wel om de radio met als code: PU2471A-G / A-H of PU2472B-C / C-C (RD3) ) Zoek op de print naar component C254 en R222, volg het printspoortje en kras het op een makkelijke plaats door (zodat je het later, ik kan geen reden verzinnen, weer kan herstelen door een klein beetje soldeer). De radio zal niet meer piepen.

( :smt017 maar zit er nog wel aan te denken om zelf een lexia aan te schaffen)


26 sep 2018 14:08
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.