Is helemaal niet zo'n gedoe, koop bij "de Vos auto demontage" de RD4 met Mp3 mogelijkheid voor 135 euromorjos schreef:Bedankt klaverblaadje, weet genoeg. Was er trouwens al bang voor.....lijkt me een heel gedoe en kostelijk dus nmaar een ouderwetse hoop door elkaar geslingerde cd's in de wagen...
Aha, bedankt Sjef, er schijnt alweer wat licht in de duisternis...ga er over een paar weken eens zien. Ben die bende cd's in de wagen kotsbeu. ThanksSjever schreef:Is helemaal niet zo'n gedoe, koop bij "de Vos auto demontage" de RD4 met Mp3 mogelijkheid voor 135 euromorjos schreef:Bedankt klaverblaadje, weet genoeg. Was er trouwens al bang voor.....lijkt me een heel gedoe en kostelijk dus nmaar een ouderwetse hoop door elkaar geslingerde cd's in de wagen...
laat hem aanmelden bij de dealer = +/- 10 euro en genieten maar werkt perfect speelt af icl. Tag weergave in het display ik ben er zeer tevreden over.
Grtz. Sjef
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mijn radio zit in een Ph2, maar bij die van jou kun je er toch een wisselaar met Mp3 aanhangen, dat zal zo duur niet zijn.ynsaine schreef: want heb eigenlijk zelf nog een aftermarket radio van sony ( nieuw model 2009)
Ik ben in mijn C5 Ph1 de cd's ook goed zat en wil ook mp3's, goed te lezen dat het door een RD4 met mp3 mogelijkheid aan te schaffen.Sjever schreef:Is helemaal niet zo'n gedoe, koop bij "de Vos auto demontage" de RD4 met Mp3 mogelijkheid voor 135 euro
laat hem aanmelden bij de dealer = +/- 10 euro en genieten maar werkt perfect speelt af icl. Tag weergave in het display ik ben er zeer tevreden over.
Grtz. Sjef