Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 




Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 759 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51
 aanjager / kachelmodule 
Auteur Bericht
C5club Rookie
C5club Rookie

Geregistreerd: 28 dec 2015 20:27
Berichten: 11
Auto: C5 Break Exclusive
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 205000
Kleur: Rood


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aanjager / kachelmodule
Heeft iemand voor mij een foto van waar de kachelweerstand bij de Ph1 zit? Ik heb mijn been gebroken en zal dus iemand anders moeten laten zien, waar dit ding zit. Thanx alvast!

_________________
Groet, René.

C5 2.0-16V BREAK AUT4 Exclusive '03


26 aug 2017 14:04
Profiel
C5club Top executive Poster
C5club Top executive Poster
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 21 jan 2011 12:10
Berichten: 4115
Woonplaats: almere
Auto: c5 break 2.0 16v ligne prestige
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Organummer: 102288
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 180152
Kleur: LQHC
KPH: Voor + Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aanjager / kachelmodule
Geen foto maar wel locatie.
bij bijrijdersstoel linksvoor achter de sierlijst kachelhuis

_________________
groetjes edwin

lexia en diagbox aanwezig


steun stichting AAP doneer op http://www.AAp.nl


26 aug 2017 19:34
Profiel
Clubcafé-uitbater
Clubcafé-uitbater
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 jun 2006 11:41
Berichten: 11770
Woonplaats: Apeldoorn
Auto: C5 , Sedan, 143pk, X7 C5 2.0i 16V
Opties: schietstoel
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 211.760
Kleur: Gris
KPH: Voor + Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aanjager / kachelmodule
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic.php?t=2236 Lees hier maar hoe en wat, de fotoos zijn er niet meer werkzaam.

_________________
Met vriendelijke groet
Herman.........

Het veiligste internet is géén internet!

klik
Motor EW/DW EW10A, kleur EZRC** Gemaakt op 17 Jul 2008 en Eurogas LPG-G3, maart 2012


_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.


27 aug 2017 09:22
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 21 mei 2016 16:25
Berichten: 422
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Auto: Citroen C5 Break L. Prestige 2.0i-16v R 140PK
Opties: VF7DERFNE76302038
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Organummer: 09345CJ
Productienummer: 10848
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 265020
Kleur: Gris Orageux Metallic


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aanjager / kachelmodule
zit met 2 kleine boutjes vast,,, verder echt niet zo spannend

_________________
Auto:

Citroen C5 Break 2.0i-16v Ligne Prestige (2003) 05-2016 252000km

Lexia 3
PP2000
DiagBox


27 aug 2017 09:31
Profiel
C5club Rookie
C5club Rookie

Geregistreerd: 28 dec 2015 20:27
Berichten: 11
Auto: C5 Break Exclusive
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 205000
Kleur: Rood


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht aanjager / kachelmodule
Even wachten op de nieuwe module, dan ga ik hem wisselen!

_________________
Groet, René.

C5 2.0-16V BREAK AUT4 Exclusive '03


28 aug 2017 09:51
Profiel
C5club Fan
C5club Fan
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 nov 2010 22:00
Berichten: 78
Woonplaats: Kaatsheuvel
Auto: C5 Break 2.0-16v 5MT Ligne Prestige
Opties: Trekhaak, Pioneer speakers
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Organummer: 09345
Productienummer: 10483
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 168000
Kleur: BLEU MAURITIUS


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aanjager / kachelmodule
Controleer dan de bedrading aan de weerstand goed vaak wil de. Multi connector op. De. Stekker weg smelten. Dan dit in orde maken anders heb je kans dat. Nieuwe ook zo weer stuk is

_________________
Geniet van het leven het duurt al zo kort........


30 sep 2017 01:01
Profiel
C5club Newbie
C5club Newbie

Geregistreerd: 15 maart 2018 15:16
Berichten: 1
Auto: Break
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
kilometerstand: 236000
Kleur: blauw


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aanjager / kachelmodule
Hallo allemaal,

Is het altijd de module die het probleem veroorzaakt ? Ik heb nl sinds kort geen werkende ventilator meer. Een paar jaar geleden bleef de aanjager op maximaal draaien en toen heb ik (dankzij dit forum -) ) de module vervangen door een sloopexemplaar waardoor het probleem opgelost werd. Wat me toen opviel was, dat de ventilator max bleef draaien als de module losgekoppeld was. Als ik nu de module loshaal draait de ventilator niet, is het dan toch de module die het probleem geeft ?

Een heel verhaal, maar hoop dat mijn vraag duidelijk is ?

groeten,
Hans


15 maart 2018 20:14
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 mei 2015 13:02
Berichten: 39
Auto: C5 Break 2.0 16V 2002
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Energielabel: E
Phase: 1
Organummer: 09639
Productienummer: 10531
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 248000
Kleur: Blauw
KPH: Achter


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aanjager / kachelmodule
Vandaag mijn aanjager niet oké (C5 2.0 V16 2002), ik heb gevonden waar het zit maar wacht op beter weer om het definitief op te lossen. Ik heb misschien nog wat extra info voor de lezer. Op de zwart rode draden (29 en 30 op de tekening van de 6 polige connector (4 draden aangesloten), die naar de ventilator gaan kun je met een ohm meter de weerstand meten van de ventilator deze is bij mij ongeveer 1,5 ohm (in ieder geval laag). Bij was deze waarde 138 kilo ohm, veel te hoog dus. verschijnsel was wel hetzelfde als wat ik hier lees over de regelaar bij de bijrijdersstoel maar de oplossing dus niet. Vanaf de bestuurders kant kun je boven het gaspedaal met je hand omhoog om de dikke rode en zwarte draad te volgen. Deze zit bovenop vast in een connector. Bij het bewegen maakte de connector weer contact en doet de ventilator het weer gewoon. Alle symptomen wezen naar de regelaar maar die was het niet. Bijgevoegd heb ik het schema van het ventilatordeel met regelaar. Ik hoop dat het iemand helpt.


Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.

_________________
C5 2.2 HDI Exclusive 334000 km
C5 2.0 16V HA LP 235000 km
Zweef zoals ik leef ;-)


23 maart 2018 19:14
Profiel
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Geregistreerd: 03 dec 2016 10:54
Berichten: 265
Woonplaats: 030
Auto: Tourer 1.6 THP
Opties: Een decadent elektrisch bedienbare achterklep
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 190000
Kleur: Gris fulminator


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: aanjager / kachelmodule
Of fixen van de oude regelaar nog loont?
Met iet wat geduld zijn ze voor een tientje te bestellen uit het land van oorsprong waar ze gefabriceerd worden.

Blijft altijd wel de vraag of de stekerverbinding niet verbrand is door het hoge vermogen over de regelaar. Anders moet je daar ook wat mee.


23 maart 2018 19:57
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 759 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: