Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 
 


GJO

Forumregels


Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 radio instellingen 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht radio instellingen
Hallo,

Sinds een week heb ik ook een C5. Rijdt heerlijk maar de eerste vreemde dingen vallen me al op. De lampen knipperen af en toe als ik rij en iedere dag als ik mijn auto start zijn alle opgeslagen radioinstellingen weg en moeten opnieuw worden ingesteld. (zenders, geluidsinstellingen etc.) Daarnaast werkt mijn bleutooth carkit niet goed, ik hoor de spreker wel, maar zij horen mij niet. Heeft iemand nog handige tips?

daniel


05 jan 2008 21:06
Antwoord met een citaat
Bericht Re: radio instellingen
Dat van die lampen klopt wel.... daar hebben meer c5's last van.... heeft met de regeling van je hydroliek (vering) te maken hebben ze mij wel eens verteld... kost veel spanning om dat aan te sturen. Daar komt bij dat de lampen zich constant bijstellen in een C5 ivm die HD vering wat ook op knipperen kan lijken (ook ik moest hier aan wennen :))

Voor wat betreft de radio, weet je dat zeker want iedere source bij een af fabriek radio (tuner/cd/multi-cd) kan zijn eigen instellingen hebben. Indien je dit zeker weet zou ik je iso stekker eens nakijken, het lijkt wel of er dan geen permanente plus op de radio aanwezig is.

Bij je carkitt lijkt het wel of je mic niet aangesloten is of defect is.


05 jan 2008 21:40
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard

Geregistreerd: 15 jul 2007 04:03
Berichten: 590
Woonplaats: Zuid-limburg
Auto: C5 berline 2.0 16V exclusive
Opties: Alles
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Organummer: 9325CJ
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 255.000
Kleur: groen


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: radio instellingen
dholleman schreef:
Hallo,

Sinds een week heb ik ook een C5. Rijdt heerlijk maar de eerste vreemde dingen vallen me al op. De lampen knipperen af en toe als ik rij en iedere dag als ik mijn auto start zijn alle opgeslagen radioinstellingen weg en moeten opnieuw worden ingesteld. (zenders, geluidsinstellingen etc.) Daarnaast werkt mijn bleutooth carkit niet goed, ik hoor de spreker wel, maar zij horen mij niet. Heeft iemand nog handige tips?

daniel

zou je je eerst voor willen stellen?, want we zijn een autoclub en geen helpdesk. :D


06 jan 2008 00:14
Profiel
V.I.P.
V.I.P.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 nov 2007 23:47
Berichten: 4456
Woonplaats: Zeewolde
Auto: Tourer Ligne Business 1.6
Opties: PP, RT6, Open dak, verwarmd leer. Nav, etc
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12902CJ
Productienummer: 10247
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 191.000
Kleur: EEHD LAK GRIS HARIA 2


Naar boven
Antwoord met een citaat
Bericht Re: radio instellingen
THEFXR schreef:
dholleman schreef:
Hallo,

Sinds een week heb ik ook een C5. Rijdt heerlijk maar de eerste vreemde dingen vallen me al op. De lampen knipperen af en toe als ik rij en iedere dag als ik mijn auto start zijn alle opgeslagen radioinstellingen weg en moeten opnieuw worden ingesteld. (zenders, geluidsinstellingen etc.) Daarnaast werkt mijn bleutooth carkit niet goed, ik hoor de spreker wel, maar zij horen mij niet. Heeft iemand nog handige tips?

daniel

zou je je eerst voor willen stellen?, want we zijn een autoclub en geen helpdesk. :D


goh heb ik een paar dagen geleden een draadje over neer gezet :lol: :smt023

_________________

Afbeelding

ex C5 2.0 HDI VTR 137PK
ex C5 2.0 HDI Difference II 110Pk
ex Xantia 19sd pallas
ex Xantia 19d
ex Citroen BX TD
ex lelijke eenden (what's in a name)


06 jan 2008 00:21
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 104 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group and Bruinsma reclame.